شیائومی نسخه جدید Redmi K50 را معرفی کرد

شیائومی نسخه جدید Redmi K50 را معرفی کرد

شیائومی گوشی های سری Redmi K50 را چند ماه پیش در ماه مارس سال جاری در بازار چین معرفی کرد. در حال حاضر، Redmi K50 استاندارد یک مدل جدید دریافت می کند که شامل رنگ و پیکربندی متفاوت است برای بازار چین است.

این شرکت گوشی هوشمند Redmi K50 را معرفی کرده است که دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این مدل جدید 2899 یوان یا همان 435 دلار است. فروش این نسخه از 26 می در بازار چین شروع می شود.

در کنار آن، این شرکت یک گزینه رنگی جدید برای سری Redmi K50 با نام Qingxue معرفی کرده است که دارای پنل عقب سفید مات می باشد. از 18 ژوئن با قیمت اولیه 2399 یوان ( 360 دلار) به طور رسمی برای خرید در دسترس خواهد بود.

با توجه به مشخصات، Redmi K50 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED QHD+ است که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در بخش پردازشی، پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 در آن تعبیه شد.

این دستگاه تا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 دارد. در بخش دوربین، Redmi K50 سیستم دوربین سه گانه در عقب داشته که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو، یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی تدارک دیده شد.

در سایر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13، باتری 5500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی و برخی دیگر اشاره داشت. در اخباری مرتبط‌ شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی است که مختص عکاسی است: Xiaomi 12 Ultra. ما کمی بیشتر در مورد سنسور اصلی آن می دانیم که وعده کم نظیر بودن آن را می دهد.

پس از رونمایی شیائومی 12، 12 ایکس و 12 پرو در چند هفته پیش، شیائومی به زودی قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2022 خود را معرفی خواهد کرد: شیائومی 12 اولترا. مانند سال‌های گذشته، شرط بندی گوشی های هوشمند روی دوربین خواهد بود. همانطور که توسط برخی اطلاعات فاش شده تأیید می شود، شیائومی امسال با لایکا برای بخش دوربین دستگاه همکاری خواهد کرد و به ویژه از فیلترها و فناوری این شرکت بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویری از گوشی Redmi Note 12 4G

با این حال، می دانیم که Xiaomi 12 Ultra عمدتاً به دلیل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید سونی جالب خواهد بود. Digital Chat Station قبلاً فاش کرده بود که یک سنسور بزرگ نسل بعدی به کار گرفته می شود، اما اکنون جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه کرده است.

Digital Chat Station در پست جدیدی مشخص کرد که سنسور سونی IMX989 نام خواهد داشت. این سنسور غول پیکر خواهد بود، زیرا اندازه آن تقریباً 1 اینچ است. بنابراین یکی از بزرگترین حسگرهای موجود در بازار خواهد بود. برخی از سنسورهای 1 اینچی قبلاً در تلفن‌های هوشمند مانند Leica Phone 1 مجهز شده‌اند. یا Sony Xperia Xperia Pro-I، اما این مدل ها دیگر قدیمی شدند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی نسخه جدید Redmi K50 را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *