گوشی موتورولا EDGE 30 FUSION در رنگ جدید

گوشی موتورولا EDGE 30 FUSION در رنگ جدید

موتورولا اج 30 فیوژن ابتدا در هفته اول سپتامبر امسال عرضه شد. این راه اندازی برای جهان جهانی از جمله بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده بود. موتورولا دوباره برنامه‌هایی برای عرضه مجدد گوشی هوشمند Edge 30 Fusion دارد.

این بار، این دستگاه با رنگی بسیار منحصر به فرد عرضه می شود که هرگز در گوشی های هوشمند دیده نشده است. و البته نسخه جدید انحصاری ایالات متحده خواهد بود. این رنگ منحصر به فرد Viva Magenta نام دارد. که رنگ پنتون سال 2023 نیز هست. رنگ سال پنتون ترندی است که حدود دو دهه است که وجود دارد. موتورولا این همکاری را با بیان این مطلب توضیح داد. همکاری جهانی موتورولا با پنتون همان چیزی است که باعث تولد نسخه جدید Motorola Edge 30 Fusion Viva Magenta شده است. رنگ Viva Magenta یک Hue بی باک است که روایت‌های جدیدی را می نویسد.

معنای ترکیب فضای مجازی و فیزیکی با اشتیاق را بیان می کند. از طبیعت الهام گرفته شده و از طریق فناوری کشف شده است. افشای ابعاد چندگانه و راه های جدید خلقت. بیانیه موتورولا می‌خواند. نسخه Viva Magenta با همان مشخصات نسخه اصلی عرضه می شود. رنگی که در سپتامبر 2022 عرضه شد. تفاوت اصلی در اینجا مربوط به رنگ منحصر به فرد Viva Magenta است. نسخه Viva Magenta همچنین دارای هدفون رایگان Moto Buds 600 ANC TWS است.

ناامیدی کوچک در اینجا این است. هدفون ها به رنگ Viva Magenta یکسان نیستند. برخلاف آنچه در تلفن دریافت می کنید. در عوض یک هدفون به رنگ شرابی دریافت می کنید. این نوع رنگ Viva Magenta گوشی هوشمند را تحسین می کند. موتورولا Edge 30 Fusion اصلی با برچسب قیمت 549.00 یورو عرضه شد. رنگ آبی نپتونی نیز وجود دارد که 699.99 یورو قیمت دارد. با این حال، می توانید با قیمت 799.99 یورو به سراغ گزینه جدید Viva Magenta بروید. دستگاه به عنوان یک تلفن قفل نشده عرضه خواهد شد. اما فقط با شبکه های AT&T و T-mobile سازگار است.

شخصاً، فکر می‌کنیم اکثر مردم به سراغ نسخه Viva Magenta می‌روند، عمدتاً برای سبک و نه برای مشخصات. این به این دلیل است که هیچ تفاوتی در مشخصات بین Moto Edge 30 Fusion Viva Magenta و اصلی وجود ندارد. من حدس می‌زنم این دلیلی است که موتورولا تصمیم گرفت یک هدفون قرار دهد. فقط برای اینکه آن را به یک پیشنهاد معقول تبدیل کنم که منطقی است. کمی رنگ منحصر به فرد با هدفون های بی سیم رایگان با 100 دلار اضافی. این برای من یک معامله معقول به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو زد

در ضمن، خود دستگاه اصلاً از نظر مشخصات کم نیست. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 888 با صفحه نمایش AMOLED خمیده 144 هرتز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی موتورولا EDGE 30 FUSION در رنگ جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *