انتشار اندروید 12 برای گوشی اوپو K7x

انتشار اندروید 12 برای گوشی اوپو K7x

گوشی هوشمند Oppo K7x تقریباً 2 سال پیش در نوامبر 2020 عرضه شد. این تلفن هوشمند در ابتدا با ColorOS 7.2 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد، اما به نظر می رسد Oppo آپدیت اندروید 12 این گوشی هوشمند میان رده مجهز به مدیاتک Dimensity 720 را ارائه کرده است. با سابقه پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوب، دلیل آن این است که دستگاه در سال 2021 اندروید 11 را دریافت کرد و امروز در سال 2022، اندروید 12 برای آن موجود شد.

این 2 ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید برای یک گوشی هوشمند نسبتاً میان رده با چیپست مدیاتک Dimensity 720 5G است، قدردانی به Oppo برای پشتیبانی طولانی مدت از این نرم افزار در میان رده های خود نیز.

این خبر از انجمن رسمی Oppo در چین منتشر شده است، جایی که این شرکت اعلام کرده بود که از امروز به بعد کاربران Oppo K7x در چین می توانند گوشی هوشمند خود را به آخرین نسخه رسمی سیستم عامل ColorOS 12 x Android 12 به روز کنند.

اگر سرشار از هیجان هستید و می‌خواهید اولین کسی باشید که به‌روزرسانی رسمی دستگاه Oppo K7x خود را دریافت می‌کند، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مطمئن شوید که دستگاه شما بر روی آخرین نسخه ثابت سیستم عامل شماره C.10 است. (تنظیمات > درباره تلفن > اطلاعات نسخه > شماره نسخه)
  • سپس روی «تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > نماد چرخ‌دنده تنظیمات در گوشه بالا سمت راست > ارتقا برای کاربران اولیه > اعمال به‌روزرسانی رسمی نسخه > تیک «خط‌مشی رازداری» را خوانده‌ام و با آن موافقت می‌کنم > اکنون درخواست کنید ضربه بزنید.
  • پس از برنامه، به صفحه ای از تغییرات مربوط به به روز رسانی ColorOS 12 x Android 12 وارد خواهید شد. در اینجا، روی بررسی به‌روزرسانی‌ها و سپس روی دانلود به‌روزرسانی ضربه بزنید.
  • به روز رسانی شما بلافاصله دانلود می شود و پس از دانلود موفقیت آمیز نصب می شود.
  • در پست اعلامیه، Oppo اشاره کرده است که این به‌روزرسانی رسمی ColorOS 12 x Android 12 داده‌های کاربر را پاک نمی‌کند، اما این شرکت اکیداً به کاربران خود توصیه می‌کند که از اطلاعات شخصی مهم خود از قبل نسخه پشتیبان تهیه کنند تا حداقل یک نسخه پشتیبان از داده‌ها در صورت بروز ناگهانی مشکل داشته باشند. .
بیشتر بخوانید  گوشی اوپو K12 همان وان پلاس Nord CE 4 است

Oppo بیان می‌کند که باید توجه داشت که هنوز بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث متداول وجود دارند که هنوز با اندروید 12 سازگار نیستند. بنابراین، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که برنامه‌های شخص ثالث پس از به‌روزرسانی به‌طور عادی قابل استفاده نباشند (مانند خرابی برنامه، لکنت، صفحه نمایش خالی، مصرف برق غیرعادی و غیره). سپس این برند بیان می‌کند که به کاربران چینی خود توصیه می‌کند پس از به‌روزرسانی، برنامه را به آخرین نسخه در فروشگاه برنامه شرکت به‌روزرسانی کنند تا از اشکالات و خرابی‌ها در این برنامه‌های شخص ثالث جلوگیری شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اندروید 12 برای گوشی اوپو K7x

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *