آمازون و بروزرسانی Echo Show 8 و Echo Show 5

آمازون و بروزرسانی Echo Show 8 و Echo Show 5

آمازون تعداد معدودی از محصولات را در خط Echo خود تازه می کند: Echo Show 8 و Echo Show 5 ، به علاوه اینکه نسخه Echo Show 5 را به Kids اضافه می کند. ویژگی بزرگ جدید در هر دو مدل دوربین است، اما ارتقا impressive آن چشمگیرتر است در بزرگترین نمایش اکو 8. اکنون این سنسور همان 13 مگاپیکسلی را دارد که در اکو شو 10 پیدا خواهید کرد. به جای اینکه صفحه را به اطراف حرکت دهید تا همانطور که 10 نشان می دهد ، به شما نشان می دهد ، اکو شو 8 فضای گسترده تری را ارائه می دهد ، میدان دید 110 درجه. در این محدوده ، ترفند متحرک و بزرگنمایی را انجام می دهد تا سوژه ها در قاب متمرکز شوند.

آمازون می گوید برای تأمین این ترفند و برخی دیگر از ویژگی های نرم افزار جدید ، پردازنده جدید هشت هسته ای در داخل Echo Show 8 وجود دارد ، در غیر این صورت ، همان Echo Show 8 است که در سال 2019 بررسی کردیم ، با بلندگوهای دوگانه و انتخاب یکی از خاکستری سفید یا ذغالی. هنوز با همان قیمت یعنی 129.99 دلار به فروش می رسد.

سایر ترفندهای نرم افزاری شامل استفاده از دوربین برای تشخیص اینکه آیا انسانی به داخل اتاق راه رفته است یا خیر و سپس اتصال این اطلاعات به روال (مانند روشن کردن چراغ ها). آمازون تأکید می کند که این ویژگی فقط انتخاب است و حتی از کاربران می خواهد هنگام تنظیم کد ، دستی را به پانچ برسانند تا اطمینان حاصل شود که واقعاً قصد دارند آن را روشن کنند. همچنین تشخیص شکل انسانی خود را به صورت محلی انجام می دهد.

آمازون و بروزرسانی Echo Show 8 و Echo Show 5

آمازون همچنین به همه دستگاه های Echo 8 و 5 اجازه می دهد حالت امنیتی Alexa را روشن کنند ، بنابراین می توانید دوربین ها را از راه دور از تلفن خود مشاهده کنید. سرانجام ، Echo Show 8 در حال دریافت جلوه های AR جدیدی برای سرویس چت ویدیویی خود آمازون است ، از جمله “واکنش” مانند پر کردن صفحه با قلب یا تنظیم پس زمینه های مجازی سفارشی.

همانطور که برای کوچکتر (و محبوب تر) Echo Show 5 ، این ارتقا کمتر چشمگیر است. وضوح دوربین دو برابر می شود ، از یک مگاپیکسل به دو. اسب بخار برای انجام حالت دنباله روی دوربین نخواهد داشت. با این حال ، اکو شو 5 در حال کاهش دائمی قیمت است. اکنون 84.99 دلار است. در همان زغال و رنگ های سفید وجود دارد اما گزینه جدید آبی را به آن اضافه می کند.

بیشتر بخوانید  هوآوی Smart Screen Portable معرفی شد

اگر می خواهید 10 دلار بیشتر هزینه کنید ، می توانید نسخه کودکان و نوجوانان Echo Show 5 را با چاپ وحشی در پارچه عقب دریافت کنید. این 10 دلار اضافی همچنین شامل یک سال خدمات آمازون Kids Plus و دو سال ضمانت در برابر هرگونه خسارت وارده به فرزند شما می تواند باشد.

هر سه نسخه Echo Show باید بلافاصله برای سفارش در دسترس باشند ، اما حمل و نقل ممکن است چند هفته طول بکشد – به نظر می رسد حتی آمازون نیز از کمبود تراشه در امان نیست. در مورد علاقه مندان به گوی Echo Spot ، امروز شاهد به روزرسانی نیستیم و به احتمال زیاد بازگشت نخواهد داشت – آمازون به ما می گوید که اکثر مشتریان در عوض Echo Show 5 را انتخاب کرده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آمازون و بروزرسانی Echo Show 8 و Echo Show 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *