انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی موتورولا Razr 3

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی موتورولا Razr 3

یکی از مشکلات گوشی های پرچمدار اندرویدی که اوایل امسال عرضه شدند، این است که آنها مستعد گرم شدن بیش از حد هستند، احتمالاً به این دلیل که دارای تراشه های مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری سامسونگ می باشند. امیدواریم این مشکل در گوشی هایی که از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده می کنند، وجود نداشته باشد. Motorola Razr 3 می تواند یکی از اولین گوشی هایی باشد که از این چیپ پشتیبانی می کند.

اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ظاهراً بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده و نوید 10 درصد عملکرد CPU بهتر، 10 درصد گرافیک سریعتر و 30 درصد بهره وری انرژی بهتر از Snapdragon 8 Gen 1 را می دهد.

ما شنیده‌ایم که موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه جانشینی برای گوشی تاشو 2020 خود است و اکنون سازنده آن را تائید کرده است. همانطور که برای اولین بار توسط Notebookcheck مشاهده شد، شن جین، مدیر کل موتورولا، عکسی را در سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد که نه تنها به این موضوع اشاره می‌کند که موتورولا Razr 3 در راه است، بلکه به تراشه جدید کوالکام مجهز خواهد شد.

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی موتورولا Razr 3

بر اساس پست ترجمه شده، یک پیام مخفی در تصویر وجود دارد. در این پوستر به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اشاره شده و همچنین تصویری از یک گوشی تاشو را می بینیم که شایعات مبنی بر اینکه Razr 3 از تراشه رده بالای جدید قدرت می گیرد را تایید می کند. این یک معامله بزرگ خواهد بود زیرا OG Razr و Razr 5G با وجود قیمت های بالا با تراشه های سطح متوسط ​​عرضه شدند. Razr 3 ممکن است قیمت 1399.99 دلاری مدل قبلی خود را حفظ کند، اما ارتقاها ممکن است تا حدودی این را توجیه کنند.

 شایعه شده است که Razr 3 حاشیه‌های بزرگ را از بین می‌برد و از طراحی شبیه به سامسونگ Galaxy Z Flip 3 برخوردار است. انتظار می رود هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی بزرگتر شوند، به این ترتیب از 6.2 اینچ به 6.7 اینچ و 2.7 اینچ به 3 اینچ می رسد.

آرایه دوربین عقب تک سنسوری به یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز زاویه باز و ماکرو هیبریدی 13 مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با وضوح بالاتر ظاهراً به جای بریدگی در یک سوراخ قرار می گیرد. طبق شایعات، گوشی تاشو بعدی موتورولا اواخر جولای یا اوایل آگوست در چین عرضه خواهد شد. در آینده به بازارهای بین المللی خواهد آمد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقتری باقی ماند. بنابراین انتظار داریم بیشتر شایعات صحت داشته باشند.

بیشتر بخوانید  moto mico ، باتری با سلول‌های خورشیدی برای شارژ گوشی‌های موتورولا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی موتورولا Razr 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *