انتشار اطلاعاتی جدید از ساعت Redmi Watch 3

انتشار اطلاعاتی جدید از ساعت Redmi Watch 3

Redmi یک رویداد رونمایی را برای فردا در چین برنامه ریزی کرده است، جایی که سری Redmi K60 مورد انتظار را معرفی خواهد کرد. در کنار خط تولید پرچمدار، این برند برخی از محصولات هوشمند مانند Redmi Watch 3، Band 2 و Buds 4 lite را نیز عرضه خواهد کرد. OEM قبلاً جزئیاتی در مورد بند هوشمند و هدفون ها فاش کرده است. و امروز، مشخصات صفحه نمایش ساعت آینده 3 را به اشتراک گذاشته است. در اینجا جزئیات وجود دارد.

انتظار می‌رود Redmi Watch 3 به عنوان جانشین Watch 2 باشد که در سال 2021 عرضه شد. این گجت پوشیدنی جدید احتمالاً از نظر نمایشگر و عملکرد بهبودهایی را به همراه خواهد داشت. طبق تیزرهای اخیر، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED با صفحه نمایش 14.8 درصد بزرگتر از مدل سال گذشته خواهد بود.

علاوه بر این، Watch 3 تراکم پیکسلی تا 341 PPi، وضوح بالاتر و حداکثر روشنایی 600nit را ارائه می دهد. علاوه بر این، این ساعت از فناوری تماس بلوتوث پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا تماس‌های دریافتی را مستقیماً از طریق رابط ساعت از طریق یک بلندگوی داخلی و یک میکروفون برقرار کنند.

این شرکت همچنین ادعا می کند که ساعت هوشمند جدید نسبت به مدل قبلی خود از مصرف انرژی کمتری برخوردار است. جزئیات دیگری در مورد Redmi Watch 3 هنوز مشخص نیست. می‌توان انتظار داشت که این ابزار پوشیدنی قیمتی مشابه ساعت ۲ داشته باشد. یادآوری می‌کنیم که با قیمت ۳۴۹ یوان (۵۰ دلار) به بازار عرضه شد.

همانطور که گفته شد، Redmi همچنین Band 2 و Buds 4 lite را در همان روز عرضه خواهد کرد. باند هوشمند جدید با صفحه نمایش 1.47 اینچی با صفحه نمایش 79 درصد بزرگتر از مدل اصلی وارد بازار می شود. ضخامت آن 9.99 میلی متر خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی 8

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از ساعت Redmi Watch 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *