انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus Ace 2

انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus Ace 2

در 7 فوریه، OnePlus گوشی هوشمند جدیدی را در چین به نام OnePlus Ace 2 عرضه خواهد کرد. همان دستگاه در همان تاریخ با نام OnePlus 11R در بازار جهانی عرضه خواهد شد. ما اخیرا OnePlus Ace 2 را در بنچمارک AnTuTu دیدیم که در آن امتیاز 1,149,494 را به دست آورد. اکنون، این دستگاه در Geekbench 5 نیز مشاهده شده است، بنابراین بیایید بررسی کنیم که چگونه در کارهای سنگین تک هسته ای و چند هسته ای عمل می کند.

OnePlus Ace 2 با شماره مدل PHK110 در Geekbench ظاهر شد. در زیر کاپوت، دستگاه دارای یک چیپست هشت هسته ای با سرعت کلاک پایه 2.02 گیگاهرتز و سرعت کلاک تقویت کننده 3.19 گیگاهرتز است. ما قبلاً می دانیم که این تراشه Snapdragon 8 + Gen 1 است که تراشه پرچمدار پیشرو قبل از عرضه Snapdragon 8 Gen 2 در دسامبر 2023 بود.

این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید 13 فهرست شده است. با حرکت به نتایج بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته ای 1336 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 4178 را کسب کرد. این امتیاز بسیار چشمگیر است، با این حال، بالاترین امتیازی نیست که برای اسنپدراگون 8+ دیده ایم. دستگاه نسل 1

با این وجود، دستگاه باید هر کار سنگین را به راحتی انجام دهد، و با توجه به امتیازات AnTuTu، بازی نیز باید برای گوشی هوشمند نسیم باشد. تراشه SD 8+ Gen 1 ساخت TSMC در کنترل دمای خود به خوبی عمل می کند، بنابراین با یک راه حل خنک کننده مناسب در هیئت مدیره، گوشی احتمالاً برای مدت زمان طولانی عملکرد بالایی خواهد داشت.

طبق گزارش‌های قبلی، این دستگاه احتمالاً با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده با وضوح 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه خواهد شد. در زیر کاپوت، این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در مورد عکاسی، دستگاه دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو، یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود خواهد داشت. در نهایت، این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  اولین آپدیت نرم افزاری گوشی OnePlus 11 منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی OnePlus Ace 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *