کاربردی‌ترین ویژگی و امکانات تلویزیون‌های 2021 سونی کدام‌اند؟

کاربردی‌ترین ویژگی و امکانات تلویزیون‌های 2021 سونی کدام‌اند؟

برند سونی یک شرکت چند ملیتی است و رقیبی سرسخت برای برندهای الجی و سامسونگ محسوب می‌شود. شرکت سونی یک کمپانی ژاپنی است که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است و برترین تولیدکننده لوازم الکتریکی به ویژه تلویزیون به شمار می‌آید.

تمام محصولات برند سونی، از کیفیت بالا برخوردار هستند و در تولید آن‌ها از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده شده است. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی تلویزیون‌های 2021 سونی با شما صحبت کنیم. در این تلویزیون‌ها امکانات و ویژگی‌های فوق العاده‌ای وجود دارد و در مقایسه با مدل‌های قبلی تلویزیون سونی، تغییرات زیادی داشته است.

تلویزیون‌های 2021 سونی و مشخصات شاخص آن

برند سونی در نمایشگاه ces2021 از تلویزیون‌های سری XR خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها مجهز به هوش مصنوعی هستند و امکانات ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برند سونی در سال 2021 تلویزیون‌های خود را در مدل OLED معرفی کرده است. با توجه به تلویزیون‌های ارائه شده توسط برند سونی در سال 2021 می‌توان گفت که سونی بیشتر بر روی بالا بردن کیفیت تصویر و صدا تلویزیون‌ها تمرکز کرده است.

تلویزیون‌‌های 2021 سونی مجهز به پردازنده جدید cognitive processor XR هستند. با وجود این پردازنده، کیفیت تصویر و صدا تلویزیون به شکل شگفت انگیزی ارتقا پیدا کرده است.

کاربردی‌ترین ویژگی و امکانات تلویزیون‌های 2021 سونی کدام‌اند؟

ویژگی و قابلیت تلویزیون‌های 2021 سونی

برند سونی در سال 2021 تلویزیون‌های خود را با تغییرات اساسی به بازار عرضه کرد. تلویزیون‌های 2021، از لحاظ طراحی پردازنده و سیستم عامل با تلویزیون‌های سال‌های پیش سونی متفاوت است. برند سونی در سال 2021 سنت شکنی کرد و سیستم عامل اندروید را نیز تغییر داد.

این سیستم عامل اندروید رابط کاربری بسیار آسان و پرطرفداری محسوب می‌شد و طرفداران این سیستم عامل، از این سنت شکی شگفت زده شدند. تلویزیون‌های 2021 سونی مجهز به سیستم عامل XR  Bravia   هستند. سرویس ویدیویی core  Bravia از جالب‌ترین امکانات است که در تلویزیون‌های XR  Bravia مشاهده می‌شود.

با وجود این ویژگی‌، می‌توان جدیدترین فیلم‌ها را با کوتاه‌ترین زمان ممکن جستجو کرد و با تصویر باکیفیت و صدای شفاف مشاهده کرد. تلویزیون‌های75 اینچ سونی، جزو تلویزیون‌هایی هستند که مشتری خاص خود را دارند. این تلویزیون‌ها در سالن‌های بزرگ، اتاق خواب با متراژ بالا و سالن‌های کنفرانس کاربرد دارند. شاید قیمت تلویزیون سونی 75 اینچ کمی بالاتر از تلویزیون‌های دیگر باشد، اما با توجه به کیفیت ساخت آن، ارزش خرید دارد.

پردازنده پیشرفته تلویزیون‌های 2021 سونی

تفاوت‌ محصولات سونی در سال ۲۰۲۱ با سال گذشته پردازنده  cognitive processor XRاست. این پردازنده با هوش مصنوعی، تصاویر را با سرعت و کیفیت بالا تجزیه و تحلیل می‌کند و آن را به صورت باور نکردنی و کاملا طبیعی برای کاربر پخش می‌کند. این پردازنده داده ها را در زمان کوتاه تجزیه و تحلیل کرده و تصاویر را کاملا هماهنگ با صدا ارائه می دهد.

با وجود این پردازنده تمام صحنه‌های فیلم، طبیعی و واقعی جلوه می‌کند. پردازنده cognitive processor XR باعث شده تا کاربران تمام تمرکز خود را بر روی رنگ‌های واقعی تصاویر متمرکز کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های این پردازنده، این است که کنتراست تصویر را ارتقا می‌دهد و صدا را مورد بررسی قرار می‌دهد. در نهایت تصویری با کیفیت بالا و صدایی کاملا شفاف و طبیعی ارائه می‌دهد.

برند سونی با دلیل کیفیت ساخت بالا و کیفیت تصویر فوق العاده مورد توجه مردم قرار گرفته است. این تلویزیون‌ها ساخت ژاپن هستند و در کشور مالزی مونتاژ می‌شوند. قیمت 85 اینچ سونی کمی بالاتر است اما ارزش خرید دارد. عمر مفید تلویزیون‌های سونی بالای 100 هزار ساعت، بدون افت کیفیت تصویر است به همین دلیل خریداران تلویزیون‌های سونی را انتخاب می‌کنند.

سیستم عامل تلویزیون‌های 2021 سونی

برند سونی در سال 2021 به جای استفاده از سیستم‌عامل اندروید، از سیستم‌عامل Google TV استفاده کرده است. این سیستم عامل باعث شده که کاربران به امکانات هوشمند و قابلیت‌های جدیدی دسترسی داشته باشند. با این وجود، کاربر به طیف گسترده‌ای از امکانات و برنامه‌های هوشمند دسترسی دارد و می‌تواند لحظات سرگرم کننده را برای خود و خانواده ایجاد کند.

استفاده از تلویزیون‌های سونی باعث می‌شود به دلیل دسترسی به قابلیت‌های گسترده، نیازی به ریموت کنترل هوشمند نباشد و تمام کارها با استفاده از جستجوی صوتی انجام شود. تنها کافیست وارد تنظیمات تلویزیون 2021 سونی شده و اجازه دسترسی را صادر کنید. تنها با گفتن عبارت‌های ساده مانند Ok وGoogle تلویزیون درخواست صوتی شما را دریافت می‌کند و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن عمل می‌کند.

سیستم صوتی تلویزیون‌های 2021 سونی

تلویزیون‌های XR  Bravia از امکانات صوتی مختلفی پشتیبانی می‌کند. یکی از این ویژگی‌های صوتی تلویزیون سونی قابلیتsurround sound 3D  است. این قابلیت صدا را سه بعدی می‌کند و دیگر نیازی به بلندگو نیست. همچنین به دلیل وجود فناوری voice zoom 2 وضوح صدا را بالا می‌برد. با وجود قابلیت position sound XR صدا با کیفیت بالایی ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها سیستم صوتی تلویزیون‌های سونی را تقویت کرده است.

کاربردی‌ترین ویژگی و امکانات تلویزیون‌های 2021 سونی کدام‌اند؟

قابلیت گیمینگ تلویزیون‌های 2021 سونی

تلویزیون‌های سونی 2021، به ویژه سری XR  Bravia از پورت‌های Vrr , HDMI 2.1, ALLM پشتیبانی می‌کنند که برای گیم مناسب است.کاربران می‌توانند بازی‌های خود را بر روی صفحه تلویزیون سونی انجام دهند. تلویزیون‌های سونی 2021 به راحتی با کنسول بازی هماهنگ می‌شوند و کاربران هیجان متفاوتی را با آن تجربه می‌کنند.

برند سونی پس از گذشت 6 سال از تولید Ps4، Ps5 را روانه بازار کرد. این شرکت کنسولی با قدرت سخت افزاری و نرم افزاری بالاتر طراحی کرد. با این که از زمان عرضه Ps5 مدت‌ها می‌گذرد، اما هنوز قیمت ps5 سونی ثابت نیست و قیمت‌های مختلفی در تمام دنیا به چشم می‌خورد. Ps5 سونی از بازی‌های کنسول قدیمی سونی پشتیبانی می‌کند و این یک قابلیت جذاب برای کاربران به شمار می‌آید.

خانه سونی، نمایندگی فروش تلویزیون های 2021 سونی

تلویزیون‌های 2021 سونی با کیفیت تصویر4k  با پیشوندx  و پسوند j معرفی شده‌اند. تلویزیون‌هایA80J  و  A90J   بهترین تلویزیون‌های این سال برند سونی معرفی شدند. برند سونی همیشه به کیفیت تصویر‌های تلویزیون و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته اهمیت می‌دهد. پردازش تصویر در تلویزیون‌های حرفه‌ای فراتر از هوش مصنوعی عمل کرده است. این پردازشگر فوق حرفه‌ای، تمام عناصر تصویر را تجزیه می‌کند و تصویری کاملا واقعی را نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های به روز محصولات ما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خانه سونی دیدن فرمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاربردی‌ترین ویژگی و امکانات تلویزیون‌های 2021 سونی کدام‌اند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *