انتشار اطلاعاتی از گوشی بعدی اکسپریا سونی

انتشار اطلاعاتی از گوشی بعدی اکسپریا سونی

سونی در روز 26 اکتبر گوشی جدیدی از خانواده اکسپریا را معرفی خواهد کرد و به تازگی اولین اطلاعات پیرامون تلفن هوشمند مورد اشاره فاش شده که به نظر می رسد دوربین قدرتمندی خواهد داشت.

سونی قرار است فردا یک رویداد معرفی کند ، و از یک ویدیوی تیزر ، ما قبلاً می دانیم که این یک تلفن هوشمند است. این فقط یک تلفن هوشمند سونی نیست ، اما به گفته یکی از کاربران اولیه که در ویدیوی تیزر ظاهر شد ، این “بهترین دوربین تلفن هوشمند” است. تنها یک روز مانده به این رویداد ، رندرهای رسمی مطبوعاتی این گوشی به بیرون درز کرده است که به ما نگاه اولیه ای را به این جانور دوربین می دهد.

عکس هایی که توسطnokishita_c در توییتر ارسال شده اند ، تلفن را از زوایای مختلف و برخی از ویژگی های آن نشان می دهند. به گفته منابع ، این دستگاه باید با نام Sony Xperia Pro-I عرضه شود.

انتشار اطلاعاتی از گوشی بعدی اکسپریا سونی

به نظر می رسد Xperia Pro-1 نام خود را از سنسور دوربین 1 اینچی در پشت گوشی گرفته است. گفته می شود این دوربین یک سنسور جدید است که برای اولین بار در پرچمدار جدید Xperia معرفی می شود. این سنسور 1 اینچی یکی از نکات برجسته راه اندازی گوشی فردا خواهد بود. در یکی از عکسها نشان داده شده است که سنسور دارای دیافراگم متغیر است و می تواند بین F2.0 و F4.0 جابجا شود. در کنار سنسور 1 اینچی سه دوربین دیگر وجود دارد که همه آنها به صورت عمودی در وسط گوشی قرار گرفته اند.

این تلفن برخی از طراحی خود را با Xperia Pro که در ماه ژانویه اعلام شد به اشتراک می گذارد اما به اندازه کافی آن را متمایز می کند. قاب میانی دارای سه خط موازی است که از روی آن می گذرد. در سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا، دکمه پاور که نقش اسکنر اثر انگشت را نیز دارد، دکمه دستیار گوگل و دکمه شاتر بافت دار قرار دارند.

برخلاف اکسپریا پرو که به عنوان دستگاه همراه دوربین سونی عمل می کرد ، بنابراین به عنوان یک منظره یاب عمل می کرد. Xperia Pro-I تنها دوربینی است که به آن نیاز دارید. در یکی از عکس ها، گوشی به یک گیمبال و تعدادی لوازم جانبی از جمله یک میکروفون و یک نمایشگر کوچک که به عنوان مانیتور vlog عمل می کند وصل شده است.

بیشتر بخوانید  سری جدید هدفون های سونی با نام Wh-1000XM3 رونمایی شد

انتشار اطلاعاتی از گوشی بعدی اکسپریا سونی

در عکس دیگری، Xperia Pro-I متصل به یک هدست واقعیت مجازی سونی سفید رنگ دیده می‌شود که به این معنی است که سونی احتمالاً یک هدست واقعیت مجازی را در رویداد فردا معرفی خواهد کرد.

Xperia Pro-I مانند Xperia Pro که با قیمت 2499 دلار در ایالات متحده عرضه شد، بسیار گران خواهد بود. با توجه به اینکه این گوشی جدید از ویژگی های بهتری برخوردار است، باید قیمت عرضه بالاتری نیز داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی بعدی اکسپریا سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *