انتشار اطلاعاتی از نسخه اروپایی ویوو X90 Pro

انتشار اطلاعاتی از نسخه اروپایی ویوو X90 Pro

پس از عرضه در چین در اواخر سال 2022، سری Vivo X90 اولین عرضه جهانی خود را با عرضه در مالزی در اوایل این ماه انجام داد. همچنین انتظار می رود این دستگاه به زودی در مناطق دیگر نیز عرضه شود. گفته می شود بازارهای خارج از چین تنها دو مدل دارند – X90 و X90 Pro، در حالی که X90 Pro+ فقط در بازار داخلی این برند در دسترس خواهد بود.

پیش از عرضه در اروپا، اسنوپی تک اطلاعاتی درباره X90 Pro به اشتراک گذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، Vivo X90 Pro در اروپا در یک پیکربندی رم 12 گیگابایتی + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. این قیمت بین 1100-1200 یورو خواهد بود. او اضافه می‌کند که X90 Pro فقط در یک رنگ تک رنگ مشکی افسانه‌ای (Legendary Black) در دسترس خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه در اروپا منتشر نشده است.

Vivo X90 یک صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با لبه های خمیده با وضوح +FHD را ارائه می دهد. این پنل قادر به نرخ تازه سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1300 نیت و پشتیبانی از HDR10+ خواهد بود. یک سوراخ مرکزی برای دوربین جلو و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت وجود خواهد داشت.

دستگاه پرچمدار آینده Vivo دارای فناوری دوربین پیشرفته است که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 1 اینچی، دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX758 پرتره و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. با کمک زایس، سیستم دوربین تحت تنظیم دقیق قرار گرفته و دارای پوشش T* روی لنزهای خود خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای پنج فیلتر حالت پرتره اضافی برای دوربین جلو خواهد بود و از ویدیوی 4K Super Night Mode پشتیبانی می کند.

دستگاه جدید Vivo از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 قدرت می گیرد و از چیپست اختصاصی V2 ویوو بهره می برد. این ترکیب باعث افزایش عکاسی، عملکرد بازی و گرافیک دستگاه می شود. این چیپست توسط یک سیستم خنک کننده مایع بزرگ VC با مساحت 4002 میلی متر مربع خنک نگه داشته می شود و عملکرد روان را حتی در هنگام استفاده سخت تضمین می کند.

این دستگاه به یک باتری 4870 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند و این برند ادعا می کند 90 درصد شارژ را تنها در 8 دقیقه شارژ می کند. تنها گزینه رنگ موجود در زمان عرضه، Legend Black با ضخامت 9.34 میلی متر خواهد بود. این گوشی همچنین دارای گواهینامه IP68 است که محافظت در برابر آب و گرد و غبار را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو iQOO Z5 با پردازنده اسنپدراگون 778 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از نسخه اروپایی ویوو X90 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *