انتشار اطلاعاتی از محصولات جدید شیائومی

انتشار اطلاعاتی از محصولات جدید شیائومی

اوایل امروز، شیائومی تاریخ مراسم رونمایی آتی خود را اعلام کرد. این برند همچنین تایید کرد که در این رویداد از گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی، شیائومی بادز 4 و شیائومی واچ اس 2 رونمایی خواهد کرد. گوشی های هوشمند قبلاً در معرض رندرهای فاش شده و مشخصات کلیدی زیادی قرار گرفته اند. با این حال، جدا از طراحی آنها که در تیزر رسمی فاش شد، اطلاعات زیادی در مورد دستگاه های پوشیدنی مانند Buds 4 و Watch S2 وجود ندارد.

اکنون، نشریه 91Mobiles در مورد قیمت‌گذاری Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Watch S2 از راهنمایی صنعت معتبر ایشان آگاروال مطلع شده است. اطلاعات قیمت برای بازار چین است. در این گزارش آمده است که این دستگاه صوتی دارای برچسب قیمتی 600 یوان (83 دلار) خواهد بود. از سوی دیگر، این ساعت هوشمند در دو سایز یعنی ۴۲ میلی‌متر در رنگ‌های مشکی و طلایی و ۴۶ میلی‌متری دیگر در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. قیمت ساعت Watch S2 از 999 یوان (138 دلار) آغاز خواهد شد.

Xiaomi Buds 4 به عنوان جانشین Buds 3 وارد بازار خواهد شد، اما انتظار می‌رود که نسخه کاهش‌یافته Buds 4 Pro باشد که در آگوست امسال عرضه شد. در همین حال، ساعت شیائومی S2 جانشین ساعت S1 سال گذشته خواهد شد.

تصویر تیزر Xiaomi Buds 4 طراحی داخل گوش شبیه AirPods را با بریدگی های میکروفون روی هر هدفون نشان می دهد، در حالی که قاب شارژ دارای طراحی دو رنگ است. ساعت شیائومی S2 با صفحه مدور و دو دکمه فیزیکی قرص شکل در سمت راست دیده می شود.

جزئیات بیشتری درباره سری Xiaomi 13، بادز 4 و Watch S2 در مراسم رونمایی اول دسامبر منتشر خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون شیائومی TV A50 راهی بازار شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از محصولات جدید شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *