دوربین وان‌پلاس 10 پرو ضعیف تر از Mi 10 Pro شیائومی

دوربین وان‌پلاس 10 پرو ضعیف تر از Mi 10 Pro شیائومی

وب سایت دگزومارک به تازگی امتیاز خود از دوربین وان‌پلاس 10 پرو را اعلام کرده که طبق آن این محصول وان پلاس ضعیف تر از Mi 10 Pro شیائومی است. در حالی که انتظار می رفت همکاری با هسلبلد موجب عملکرد بهتر دوربین شود اما این گونه نبود.

گفته شده این گوشی از مشکلات قابل توجهی در بخش دوربین رنج می برد. در رتبه بندی دگزومارک گوشی رتبه 27 را کسب کرده که نسبت به گوشی های شیائومی Mi 10 Pro، شیائومی Mi 11 Pro، ویوو X60 پروپلاس و اپل آیفون 12 پرو یک سال گذشته پایین تر است و عملکرد ضعیف تری دارد.

دگزومارک اصلی ترین ایراد دوربین محصول وان پلاس را رنگ های مصنوعی و محوشدگی در شرایط نوری کم دانست. همچنین گفته شده دوربین اولتراواید در شرایط نوری کم رنگ سفید آن تعادلی ندارد.

همچنین جزئیات در ویدئوها نیز چندان چشمگیر نیست. در کنار معایب شاهد مزایایی هستیم که می توان به محدوده دینامیکی بالا در روز و یک ساختمان اشاره کرد. نویز تصاویر دوربین وان پلاس 10 پرو بسیار کم است و دوربین تله فوتو هم تصاویر خوبی به ثبت می رساند.

در اخباری مرتبط وان پلاس 10 پرو چند روز پیش عرضه شد و امروز، این پرچمدار به طور رسمی برای اولین بار در چین به فروش رسید. همانطور که انتظار می رفت، این گوشی در اولین فروش فلش خود در منطقه با استقبال خوبی روبرو شد.

دوربین وان‌پلاس 10 پرو ضعیف تر از  Mi 10 Pro شیائومی

OnePlus فاش کرد که در یک ثانیه نخست فروش، این شرکت به سود خالص ۱۰۰ میلیون یوان (حدود ۱۵.۷ میلیون دلار) دست یافته است. گوشی نیز در یک ثانیه فروخته شد. مطمئناً تبلیغات موجود در اطراف این گوشی هوشمند برای این فروش بی سابقه بی تاثیر نبوده است. این گوشی هوشمند دارای سخت افزار پرچمدار و طراحی جدید بوده که موجب محبوبیت آن نسبت به قبل شده است. قیمت پایه آن 4699 یوان ( 737 دلار) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت و 4999 یوان (786 دلار) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت است. حداکثر نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت در این منطقه 5299 یوان ( 833 دلار) قیمت دارد.

در مورد مشخصات آن، دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی نسل دوم LTPO AMOLED با وضوح +QHD است. از نرخ نوسازی متغیر از 1 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی 1300 نیت دارد. تراکم پیکسلی 525 PPI، نسبت کنتراست 5000000:1 و نسبت تصویر 20.1:9 دیگر مشخصه صفحه نمایش این محصول وان پلاس است.

وان پلاس 10 پرو دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که جدیدترین فناوری تصویربرداری را به همراه دارد. لنز اصلی 48 مگاپیکسلی IMX789 سونی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ و در نهایت یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی که در کنار هم ترکیب بزرگی را به دنبال دارند. سنسور اصلی و سوم دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال هستند. سیستم دوربین توسط Hasselblad توسعه یافته که رنگ های طبیعی را در تصاویر ارائه می دهد.

در بخش فنی، پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شد. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای امنیت بیشتر است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 80 وات و شارژ سریع بی سیم 50 واتی هم دارد. همچنین از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی به عمل می آورد. محصول وان پلاس یک گزینه برجسته نسبت به مدل های قبلی بوده که ویژگی های طراحی و سخت افزاری بهتری ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین وان‌پلاس 10 پرو ضعیف تر از Mi 10 Pro شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *