ماژول موتو زد 2 , امکان چاپ عکس را بالافاصله فراهم می کند

موتو زد 2

بر خلاف شرکت ال جی که در تولید ماژولار بد قولی کرد , شرکت موتورولا , همان طور که وعده داده بود برای موتو زد 2 یک ماژولار طراحی کرده که جذابیت این گوشی را دو برابر کرده است. گسترش یک تکنولوژی تا حدی که عکس گرفته شده به صورت درجا چاپ شود با ماژول Polaroid امکان پذیر شده است.

شرکت لنوو پس از آن که مالک موتورلا شد به وعده های این شرکت پایند بود و تصمیم به تولید ماژول موتو زد 2 گرفت. این ماژول که با همکاری Polaroid ساخته می شود , به پشت گوشی وصل شده و عکس مورد نظر در ابعاد 2 در 3 سانتی متر با رنگ آمیزی طبیعی ک با استفاده از فناوری زینک چاپ می شود , همچنین می توانید عکس را در انواع شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این ماژول به پشت گوشی موتو زد متصل می شود و نه تنها دست و پا گیر نبوده بلکه به زیبایی گوشی نیز اضافه می کند , با این ماژول می توانید لحظات خود را بالافاصله پس از عکاسی ثبت کنید با این کار دیگر نگران پاک شدن یا فرمت کردن گوشی خود نیستید چرا که عکس های خود را قبلا چاپ کرده اید.

در ابتدا طرح قرار دادن ماژول دوربین را کمپانی ال جی به روی جی 5 اجرایی کرد که برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند جذاب و فوق العاده بود، البته پس از بدقولی هایی که در تولید ماژول های نسل جدید خود انجام داد، برخی از کاربران از این موضوع ناراحت شدند و هم اکنون کمپانی موتورولا از این موضوع استفاده کرد و به روی موتو زد 2 سریعا یک ماژول فوق العاده قرار داد.

اکنون باید منتظر باشیم تا این گوشی هوشمند معرفی شود تا ببینیم کارایی این ماژول تا چه حد پیشرفته و عالی می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از موتورولا Moto G Play 2021

نظرات در مورد : ماژول موتو زد 2 , امکان چاپ عکس را بالافاصله فراهم می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *