انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند جدید Amazfit

انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند جدید Amazfit

دو ساعت جدید آمازفیت در راه هستند، یا این که افشای جدیدی از GSMArena ما را وادار می کند باور کنیم. Huami، سازنده پوشیدنی های Amazfit، ممکن است به دنبال گسترش مجموعه ساعت های هوشمند مقاوم خود با Amazfit T-Rex Pro 2 و Amazfit Vienna باشد.

گفته می شود این دو ساعت هوشمند با مشخصات تقریباً یکسانی عرضه می شوند. با این حال، Vienna قرار است محصولی با کیفیت تر با بدنه تیتانیومی و صفحه نمایش شیشه ای یاقوت کبود باشد.

ویژگی اصلی آنها یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی است. چنین ظرفیتی در یک ساعت هوشمند بسیار نادر است. ما فقط می‌توانیم TicWatch Pro 3 را به عنوان نمونه‌ای دیگر در نظر بگیریم، اما باتری آن حتی بزرگ‌تر 577 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

با این وجود، باتری 500 میلی آمپری T-Rex Pro 2 تا 24 روز استفاده مختلط بین چرخه های شارژ را نوید می دهد. کاربران فعال می توانند حدود 10 روز به موقع بدون وقفه انتظار داشته باشند. انتظار می رود آمازفیت وین 14 روز عمر باتری داشته باشد. T-Rex Pro 2 با پوسته ضخیم، پیچ در بالا و پایین و بدنه پلاستیکی شبیه مدل قبلی خود همراست. با این حال، Huami آن را با مجموعه ای از رنگ های جدید به روز می کند، از جمله گزینه Astro Black و Gold در کنار سبز وحشی و خاکی بیابانی.

انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند جدید Amazfit

سایز نمایشگر تغییر زیادی نداشته و این صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454 در 454 پیکسل خواهد بود. مانند T-Rex Pro، مدل جدید دارای مقاومت 10ATM در برابر آب است، بنابراین خوب است که می توان با آن شنایی داشت. همچنین دارای 15 گواهی دوام استاندارد نظامی هم می باشد.

Amazfit در حال ارتقاء سنسورهای T-Rex Pro 2 است، بنابراین شاید تفاوت واقعی بین آن و مدل قبلی در این بحث خواهد بود. اکنون سنسور BioTracker PPG 3.0 را برای اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن خون دریافت خواهید کرد. این دستگاه همچنین دارای بیش از 150 حالت ورزشی بوده که نسبت به 100 حالت فعالیت در T-Rex Pro بیشتر است.

در سایر بخش ها، باید به اتصال GPS داخلی و بلوتوث 5.0 هم اشاره کرد. این ساعت همچنین دارای 32 مگابایت رم و 512 مگابایت حافظه داخلی هم می باشد. Amazfit Vienna به نمایشگر کوچکتر 1.29 اینچی AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل مجهز خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده، از همان ویژگی های تناسب اندام و ردیابی ورزشی T-Rex Pro 2 برخوردار است. با این حال، مقاومت در برابر آب را تا 20ATM و حافظه داخلی را تا 4 گیگابایت افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید  ساعت Amazfit GTR 4 معرفی شد

GPS داخلی نیز در این مدل وجود دارد اما اتصال eSIM در کار نیست. هر دو ساعت هوشمند قرار است تابستان امسال عرضه شوند، اما جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند جدید Amazfit

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *