انتشار اطلاعاتی از تبلت اوپو Pad Air

انتشار اطلاعاتی از تبلت اوپو Pad Air

اوپو به تازگی با معرفی تبلت OPPO Pad در چین وارد بازار تبلت ها شده است. این یک تبلت 5G است که دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و اسنپدراگون 870 هم دارد. گزارش های اخیر نشان داده که این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت میان رده برای بازار چین است.

به نظر می رسد این دستگاه OPPO Pad Air نام داشته که از امروز در چین به صورت بی سر و صدا برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت. تصاویر نشان داده شده فاش می کنند که OPPO Pad Air از OPPO Pencil پشتیبانی می کند و از یک دوربین تک لنز در عقب بهره می برد. این کمپانی همچنین ممکن است لوازم جانبی مانند کیبورد فولیو برای تبلت معرفی کند. OPPO هنوز جزئیات فنی تبلت را تایید نکرده، با این حال، اطلاعات کلیدی Digital Chat Station ظاهراً مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده است.

بر اساس پست اخیر Weibo توسط DCS، تبلت OPPO آینده دارای یک صفحه نمایش 10.36 اینچی LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسل بوده و نرخ نوسازی 60 هرتز ارائه می دهد. چیپست اسنپدراگون 680 داشته و خبری از شبکه 5G نیست. این تبلت دارای باتری 7100 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. اوپو پد ایر به بلندگوهای چهارگانه  Dolby Atmos مجهز خواهد شد و متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره دوربین فاش نشد.

افشاگر همچنین ادعا کرده است که این دستگاه حدود 1000 یوان (147 دلار) قیمت خواهد داشت. وی همچنین افزود که سایر برندهای رقیب تبلت های جدیدی با قیمت قابل مقایسه در چین عرضه خواهند کرد.

انتشار اطلاعاتی از تبلت اوپو  Pad Air

امیدواریم OPPO جزئیات بیشتری را در مورد OPPO Pad Air در روزهای آینده تایید کند. در اخباری مرتبط به تازگی یکی از افشاگران صنعت جزئیات کلیدی گوشی اوپو Reno 8 Pro را فاش کرد. اسمارتفون شبه پرچمداری که تاکنون اطلاعات مختلفی پیرامون آن دریافت کردیم و حال نوبت به اطلاعات بیشتری رسیده است.

این خبر توسط Digital Chat Station معروف که این اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشته است، کسب کردیم. در این پست، افشاگر ادعا می کند که Reno 8 Pro به پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 MAX مجهز خواهد شد که مطابق با گزارش های قبلی درست است. او همچنین اضافه کرد که این چیپست با پردازنده مرکزی MariSilicon X NPU سازنده همراه خواهد شد. در قسمت جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED از BOE با وضوح +FHD و یک حفره دوربین در وسط صفحه نمایش با حسگر 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Reno 8T 5G بزودی معرفی می شود

از سوی دیگر، در قسمت عقب یک دوربین سه گانه، که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است، وجود خواهد داشت. در سایر مشخصات، باتری این گوشی هوشمند با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت ارائه می شود که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. اطلاعات اضافی نیز به اشتراک گذاشته شده، از جمله موتور خطی محور X، بلندگوهای استریو دوگانه، NFC و قاب فلزی آلومینیومی در سطح استاندارد صنعت هوانوردی.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از تبلت اوپو Pad Air

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *