انتشار اطلاعاتی از باتری اپل Watch Ultra

انتشار اطلاعاتی از باتری اپل Watch Ultra

اپل به تازگی واچ سری 8 جدید را در کنار دو مدل ساعت جدید از جمله واچ اولترا و واچ SE جدید معرفی کرده است. اکنون، یک گواهینامه جدید ظرفیت باتری آخرین ساعت های هوشمند این شرکت را نشان داده است.

پوشیدنی های هوشمند جدید غول کوپرتینویی در وب سایت گواهی 3C مشاهده شد. در مورد اپل واچ های جدید، واچ اولترا دارای بدنه تیتانیومی است که تا 60 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. در همین حال، Watch Series 8 و Watch SE نیز با برخی ارتقاء نسبت به نسل قبلی وارد بازار می شوند. Watch Ultra جدید بهترین مدل این برند است. بر اساس لیست 3C، Watch Ultra از یک بسته باتری بزرگ 542 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد.

علاوه بر این، واچ سری 8 در دو سایز شامل سایزهای 41 و 45 میلی‌متری وارد بازار می‌شود. نوع کوچکتر دارای بسته باتری 282 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نسخه بزرگتر دارای بسته باتری بزرگتر 308 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در نهایت، این برند ساعت SE را نیز معرفی کرده است که مقرون به صرفه ترین مدل ساعت از بین این سه مدل است، در دو سایز نیز به فروش می رسد.. نوع 40 میلی‌متری دارای بسته باتری 245 میلی‌آمپر ساعتی بوده، در حالی که نسخه 44 میلی‌متری دارای بسته باتری 296 میلی‌آمپر ساعتی است. قابل ذکر بوده که Watch Ultra در یک نسخه 49 میلی متری عرضه می شود و می تواند تا 36 ساعت دوام بیاورد. اگرچه، حالت جدید کم مصرف اجازه می دهد تا 60 ساعت طول بکشد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت اپل مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل هدست واقعیت مجازی را در سال 2019 ارائه می دهد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از باتری اپل Watch Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *