انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ

سامسونگ در فوریه 2022 اعلام کرد که مجموعه کاملی از دستگاه‌های گلکسی واجد شرایط به‌روزرسانی چهار ساله اندروید خواهند بود، از جمله پرچم‌داران، گوشی‌های تاشو و حتی مدل‌های ارزان قیمت. با این حال، سری گلکسی اس 20 2020 چندان خوش شانس نبود و انتظار می رود تنها 3 به روز رسانی اصلی دریافت کند. این مجموعه در حال حاضر آخرین به روز رسانی اصلی خود را در قالب اندروید 13 دریافت کرده است. اما به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک به روزرسانی بزرگ دیگر را برای سری S20 منتشر کند.

همانطور که توسط Sammobile گزارش شده است، این شرکت کره ای آزمایش داخلی به روز رسانی One UI 5.1 را برای Galaxy S20، Galaxy S20+ و Galaxy S20 Ultra آغاز کرده است. ظاهراً نرم افزار در حال آزمایش با نسخه سیستم عامل G980FXXUFHWA1 است. H در جایگاه دهم نسخه سیستم عامل نشان می دهد که نرم افزار یک نرم افزار اصلی است.

برای مرجع، دستگاه‌های سری گلکسی S20 دارای رابط کاربری One UI 5.0 دارای نسخه میان‌افزار G980FXXUFGWA5 با حرف G در همان موقعیت هستند.

بر اساس این اطلاعات، می‌توان فرض کرد که سامسونگ به‌زودی به‌روزرسانی جدید One UI 5.1 را برای Galaxy S20 قدیمی منتشر خواهد کرد. گزارش شده است که این نسخه جدید One UI برخی از ویژگی ها و پیشرفت های جدید را به همراه دارد. این می تواند برخی از ویژگی های صفحه قفل اضافی و سایر ویژگی های سفارشی سازی UI را به همراه داشته باشد.

انتظار می رود که این شرکت در تاریخ 1 فوریه، One UI 5.1 را در کنار سری Galaxy S23 معرفی کند. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی از سوی این برند وجود ندارد.

شایان ذکر است که سری گلکسی اس 20 که شامل گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا می شود، تا دو سال دیگر به دریافت وصله های امنیتی ماهانه ادامه خواهد داد. برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *