گوشی موتورولا Defy 2 Rugged معرفی شد

گوشی موتورولا Defy 2 Rugged معرفی شد

موتورولا متعلق به لنوو، گوشی هوشمند مقاوم جدیدی را روانه بازار کرده است. نام آن Defy 2 است و به عنوان جانشین Defy 2021 عرضه می شود. علاوه بر این، Bullitt Group، سازنده تلفن همراه بریتانیایی و Motorola Mobility نیز یک پیوند ماهواره Defy را منتشر کرده است که یک دستگاه بلوتوث است. برای دانستن بیشتر در مورد این دو دستگاه در زیر بخوانید.

Motorola Defy 2 یک گوشی مقاوم با گواهی IP68 و IP69K در برابر گرد و غبار، شن، خاک و ضد آب است. تست های MIL-STD810H را برای تحمل محیط های سخت گذرانده است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از سقوط و سقوط و همچنین سقوط های مکرر روی صفحه فولادی جان سالم به در ببرد. این گوشی هوشمند همچنین دارای فناوری Bullitt’s Hygiene+ است به این معنی که می توان آن را با آب و صابون یا دستمال های الکلی تمیز و ضدعفونی کرد.

Motorola Defy 2 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و بریدگی قطره ای است. این دوربین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گوشی موتورولا Defy 2 Rugged معرفی شد

موتورولا Defy 2 در زیر کاپوت به یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 930 همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD مجهز شده است. این دستگاه انرژی خود را از یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 واتی و شارژ بی سیم Qi تامین می کند. این سیستم عامل بر روی سیستم عامل اندروید 12 با دو سال سیستم عامل آینده و پنج سال به روز رسانی امنیتی اجرا می شود.

در ارتباط با Motorola Defy Satellite Link، این یک لوازم جانبی بلوتوث است که اتصال ماهواره ای را ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک حلقه پیوست مفید با SOS فیزیکی و دکمه‌های بررسی موقعیت مکانی است. همچنین تست MIL-Spec 810H را پشت سر گذاشته و ضد آب و گرد و غبار با رتبه IP68 است. این لوازم جانبی پیام رسانی دو طرفه را از طریق ماهواره ارائه می دهد. هرگونه پیام ارسال یا دریافت شده بدون هیچ هزینه ای از طرح مشترک پیام رسان ماهواره کسر می شود. Motorola Defy 2 و Defy Satellite Link از اولین سرویس ماهواره ای NTN (مستقیم به دستگاه) مبتنی بر استانداردهای 3GPP استفاده می کنند که پوشش بین المللی مقرون به صرفه و مستمری را بر روی زیرساخت های موجود ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو زد

Motorola Defy 2 با 12 ماه SOS Assist قیمتی معادل 599 دلار دارد. لینک Defy Satellite 99 دلار قیمت دارد. اولی از سه ماهه دوم سال 2023 توسط اپراتورهای منتخب در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و کانادا در دسترس خواهد بود. Defy Satellite را می توان از ماه آوریل خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Defy 2 Rugged معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *