گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite عرضه شد

گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite عرضه شد

وان پلاس اخیراً گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite 5G را در هند رونمایی کرده است. این دستگاه به تازگی برای خرید دردسترس قرار گرفت، گوشی میان رده با طراحی جذاب.

Nord CE 3 Lite 5G در دو رنگ خاکستری کروماتیک و لیمویی عرضه خواهد شد و قیمت اولیه نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایتی حافظه داخلی آن 19999 روپیه است، در حالی که نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 21999 روپیه قابل تهیه است. مشتریان می‌توانند دستگاه را از Amazon.in، OnePlus.in، فروشگاه‌های OnePlus Experience، فروشگاه‌های مجاز و فروشگاه‌های معتبر دیگر خریداری کنند.

 علاوه بر این، مشتریانی که دستگاه Nord CE 3 Lite 5G را از OnePlus.in، Amazon.in یا فروشگاه‌های مجاز خریداری می‌کنند، هدفون‌های بی‌سیم OnePlus Nord Buds CE را رایگان دریافت خواهند کرد.

OnePlus همچنین تخفیفی معادل 1000 روپیه برای OnePlus Nord Watch ارائه می‌کند که منحصراً برای خریدهایی بوده که از طریق OnePlus.in و برنامه فروشگاه OnePlus از 12 تا 15 آوریل انجام می‌شود.

گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 3 Lite با صفحه نمایش 6.71 اینچی و وضوح +FHD در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز با حفره دوربین در وسط، دارای اسکنر اثر انگشت جانبی بوده که به عنوان دکمه پاور عمل کرده و دو بلندگو استریو هم در کار است.

این دستگاه که به دوربین‌های سه‌گانه عقب مجهز شده، دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری، لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای سلفی است.

OnePlus Nord CE 3 Lite از تراشه اسنپدراگون 695 قدرت گرفته و دارای 8 گیگابایت رم بوده که شامل 8 گیگابایت رم مجازی هم می شود. این دستگاه در گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی موجود است و از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی برخوردار است. این گوشی به سیستم عامل OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 مجهز شده و دو سال سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی را دربرمی گیرد. گزینه های اتصال شامل 5G، وای فای، بلوتوث 5.3، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

وان پلاس در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه های متنوع جذاب تر سازد. گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite نیز از این قاعده مستثنی نیست.  برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G بزودی معرفی می شود

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *