انتشار آپدیت نرم افزاری برای گوشی Galaxy Note 8

انتشار آپدیت نرم افزاری برای گوشی Galaxy Note 8

در اقدامی غیرمنتظره اما نه کاملاً غافلگیرکننده، سامسونگ اخیراً به‌روزرسانی سیستم عامل جدید را برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 متوقف‌شده آغاز کرده است. ما به شما گفتیم که ظاهراً سامسونگ در حال آماده سازی یک سیستم عامل مشابه برای سایر تلفن های هوشمند قدیمی گلکسی است و ببینید، این شرکت اکنون در حال ارائه به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت 8 است.

به‌روزرسانی جدید برای گلکسی نوت 8 در بیش از ده‌ها کشور از جمله اسپانیا، بریتانیا و ایرلند، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، آلمان، اتریش، رومانی، سوئیس، قبرس، یونان و هلند، جمهوری چک، بلژیک، آفریقای جنوبی، صربستان و استرالیا منتشر شد.

این به‌روزرسانی نسخه N950FXXUGDVG5 بوده و مشابه نرم‌افزار اخیر منتشر شده برای گلکسی S7 و S8، شامل آخرین وصله امنیتی نمی شود. به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای گلکسی نوت 8 ادعا می شود که ثبات GPS را بهبود می‌بخشد. تغییرات رسمی به جزئیات نمی‌پردازد، اما اگر با مشکلات اتصال GPS در گلکسی نوت 8 قدیمی خود مواجه هستید، این به‌روزرسانی جدید ممکن است آنها را برطرف کند.

مشتریان گلکسی نوت 8 می‌توانند با دریافت اعلان یا با باز کردن برنامه تنظیمات در تلفن خود، ضربه زدن روی «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و انتخاب نصب، به‌روزرسانی جدید را دانلود کنند.  سامسونگ ممکن است به ارائه این به‌روزرسانی GPS برای گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی از سری S و Note ادامه دهد، پس با ما همراه باشید. برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری دستگاه مراجعه کنید.

شرکت کره ای سامسونگ بزودی آپدیت هایی بیشتری منتشر خواهد کرد و به همین آپدیت بسنده نخواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو رنگ جدید از سامسونگ گلکسی نوت 5 معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت نرم افزاری برای گوشی Galaxy Note 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *