گوشی شیائومی Civi با پردازنده Snapdragon 778G از راه رسید

گوشی شیائومی Civi با پردازنده Snapdragon 778G از راه رسید

شرکت شیائومی در نهایت میان رده جدید خود را به عنوان Civi معرفی کرده است. تاکنون شایعات مختلفی درباره این تلفن هوشمند جدید دریافت کردیم و حال با معرفی آن شایعات پیرامونی به پایان رسید.

شیائومی Civi در واقع همان سری CC است که تغییر عنوانی پیدا کرد. این کمپانی پیشتر Mi را کنار گذاشت و حال تصمیم گرفت CC را کنار بگذارد. این دیوایس مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد که به عنوان یک میان رده محصولی برجسته تلقی می شود.

این اسمارتفون هیچ دوربین بالاتر از 100 مگاپیکسلی برای آن تدارک دیده نشده و زوم 5 برابری هم ندارد. بیشتر روی طراحی آن تاکید می شود و ویژگی های خاصی که بتوان روی آن تبلیغات داشت در این مدل وجود ندارد.

شیائومی Civi از پردازنده Snapdragon 778G شش نانومتری قدرت گرفته که چیپی بسیار قدرتمند است. این چیپ شاید نسبت به Snapdragon 780 قوی تر نیست، اما یک پردازنده پرتوان محسوب می شود. تراشه گرافیکی این مدل از نوع Adreno 642L بوده و شامل مودم X53 5G هم می شود. همچنین از وای فای 6E که جدیدترین استاندارد وای فای به حساب می آید در این مدل قابل مشاهده است.

گوشی شیائومی Civi با پردازنده Snapdragon 778G از راه رسید

پردازنده گرافیکی مورد اشاره به اندازه کافی سریع است تا بازی ها را با سرعت 90 فریم بر ثانیه اجرا کند، همچنین صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند. این یک صفحه نمایش کامل است، یک نمایشگر OLED خمیده 6.55 اینچی با باریک ترین ضخامت در یک گوشی شیائومی. فاصله بین ردیف پایین پیکسل ها و قاب فلزی فقط 2.55 میلی متر است.

نمایشگر مورد اشاره از کیفیت 1080 پیکسل با پنل اولد برخوردار است و به پشتیبانی فناوری HDR10+ و Dolby Vision می پردازد. شدت روشنایی هم به 950 نیت می رسد و این یعنی با صفحه نمایش پروضوح، سریع و روشن رو به رو هستیم که شیائومی برای Civi خود تدارک دید.

در بخش دوربین سه حسگر به کار گرفته شده که شامل یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در بخش دوربین سلفی شیائومی حسگر 32 مگاپیکسلی دارد که می تواند تصویربرداری حرفه ای داشته باشد. گذشته از آن این تلفن هوشمند با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی کار می کند که طبق گفته شیائومی عمر آن به بیش از 24 ساعت می رسد. پس از آن، به لطف پشتیبانی از شارژ سیمی 55 واتی می توان آن را در 45 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. گفتنی است که این گوشی دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی Dolby Atmos و گواهینامه صوتی Hi-Res است. با این حال، فقط درگاه USB-C برای هدفون های سیمی وجود دارد و خبری از جک 3.5 میلیمتری نیست.

بیشتر بخوانید  حذف Redmi K60 از وب سایت شیائومی

شیائومی مدعی است که سیوی با وزن 166 گرمی و ضخامت 7 میلیمتری یکی از باریک ترین و کم وزن ترین تلفن های هوشمند این شرکت است. همچنین با طراحی ظریف نظر هر فردی را به خود جلب می کند. پیش فروش شیائومی Civi در چین از امروز آغاز می شود و از 30 سپتامبر (پنجشنبه) از طریق انواع کانال های آنلاین و آفلاین در دسترس خواهد بود. هزینه پیکربندی پایه 8/128 گیگابایت 400 دلار است. مدل 12 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 3200 یوان قیمت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی شیائومی Civi با پردازنده Snapdragon 778G از راه رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *