گوشی iQOO Z6 Lite 5G با Snapdragon 4 Gen1 همراست

گوشی iQOO Z6 Lite 5G با Snapdragon 4 Gen1 همراست

تایید شده است که iQOO Z6 Lite 5G در تاریخ 12 سپتامبر به عنوان جدیدترین شرکت کننده سری Z6 این کمپانی معرفی می شود. iQOO قبلاً طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته و همچنین تأیید کرده است که نمایشگر 120 هرتزی را با بریدگی برای دوربین سلفی به کار خواهد گرفت. در حال حاضر، یک افشاگر فاش کرده است که iQOO Z6 Lite 5G از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 4 نسل 1 همراه با رم 6 گیگابایت + 2 گیگابایت حافظه رم مجازی پشتیبانی می کند.

Abhishek Yadav تصویری از قسمت «درباره تلفن» iQOO Z6 Lite 5G به اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می دهد که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 4 نسل 1 کوالکام که اوایل امروز معرفی شده بود، قدرت می گیرد.

اسنپدراگون 4 نسل 1 یک پردازنده سطح پایه است که بر روی گره قدیمی 6 نانومتری ساخته شده است. فرکانس آن 2.0 گیگاهرتز بوده و دارای 8 هسته می باشد. کوالکام هنوز جزئیات زیادی در مورد این پردازنده فاش نکرده، با این حال، ادعا می کند که چیپ 15 درصد CPU سریعتر و 10 درصد GPU قدرتمندتر ارائه می دهد. ما مطمئن نیستیم که این مقایسه بر اساس کدام پردازنده است، ممکن بوده اسنپدراگون 480 باشد.

گوشی iQOO Z6 Lite 5G با Snapdragon 4 Gen1 همراست

علاوه بر این، چیپ Z6 Lite 5G با 6 گیگابایت + 2 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همچنین دستگاه دارای یک اسلات MicroSD برای افزایش فضای ذخیره سازی باشد. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 با FuntouchOS 12 است.

علاوه بر این، شرکت تأیید کرده است که Z6 Lite 5G دارای صفحه نمایش 120 هرتزی با طراحی ناچ برای دوربین سلفی است. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین عقب دوگانه است که ممکن بوده شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق یا ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. باری کسب جزئیات دقیق و تکمیلی باید تا 12 سپتامبر امسال منتظر ماند. برند چینی که سعی دارد محصولات برجسته ای را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات دوربین گوشی iQOO 12 Pro

نظرات در مورد : گوشی iQOO Z6 Lite 5G با Snapdragon 4 Gen1 همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *