انتشار آپدیت اندروید 12 برای Galaxy A02s

انتشار آپدیت اندروید 12 برای Galaxy A02s

سامسونگ همچنان به آپدیت گوشی های هوشمند خود به سیستم عامل فعلی اندروید 12 ادامه می دهد. ما در مورد مدل مقرون به صرفه Galaxy A02s صحبت می کنیم. این دستگاه آپدیتی با شماره A025FXXU4CVF4 و وصله امنیتی ژوئن دریافت کرده که بیش از 60 مشکل نرم افزاری را حل می کند.

این نرم افزار همچنین دارای یک رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 با نوآوری های فراوان است. به روز رسانی در حال حاضر برای دستگاه ها به صورت غیرمتمرکز در حال انجام است. به زودی همه دارندگان Galaxy A02s این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

در اخباری مرتبط پس از چهار سال، سرانجام سامسونگ دوربین تله فوتو را در نسخه‌های ساده و پلاس گوشی‌های پیشرفته خود ارتقا داد. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر هستند. سال آینده، شرکت ممکن است آن را بیشتر بهبود ندهد.

بر اساس گزارشی که از گلکسی کلاب منتشر شده است، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای دوربین های تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهند بود، مشابه مدل های قبلی خود. اطلاعاتی در مورد دوربین های اولیه و فوق عریض در گوشی های هوشمند آینده هنوز فاش نشده است.

شایعات حاکی از آن است که Galaxy S23 Ultra ممکن است از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، احتمالا ISOCELL HP1 استفاده کند. با این حال، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ممکن است به دوربین های اصلی 50 مگاپیکسلی متکی باشند زیرا سامسونگ این دوربین ها را امسال با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس معرفی کرد. آنچه سامسونگ نیاز به بهبود دارد دوربین اولتراواید است. اگرچه دوربین های 12 مگاپیکسلی اولتراواید در پرچمداران سامسونگ بد نیستند، اما می توانند از ارتقای سخت افزاری استفاده کنند، به خصوص در مقایسه با دوربین های اولتراواید 48 و 50 مگاپیکسلی که در اکثر گوشی های پرچمدار چینی دیده می شود.

برای دریافت آپدیت به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 5 آب ‌نبات‌چوبی نسخه beta build را برای گلکسی نوت 3 ارائه می شود

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 12 برای Galaxy A02s

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با عرض سلام وادب آیا اندرید 12 امکان حفص اطلاعات وامنیت را دارد با عرض پوزش که شایت سوالم چندان قانع کنند نباشد ولی امیدوارم که بی مورد سوالم بی اهمیت نباشد با تشکر از دستن درکاران و به آمل آوردم این سیستم تیک و خدا قوت میگم سپاس