انتشار آپدیت امنیتی ماه آوریل برای Galaxy Tab Active 3

انتشار آپدیت امنیتی ماه آوریل برای Galaxy Tab Active 3

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای تبلت جان سخت Galaxy Tab Active 3 منتشر کرده است. در حالی که برخی از دستگاه‌های Galaxy شروع به دریافت به‌روزرسانی امنیتی می 2022 کرده‌اند، این تبلت مقاوم اکنون دریافت به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2022 را آغاز کرد که به نظر می رسد نسبت به سایر مدل ها بالاتر است.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نوع ال تی ای Galaxy Tab Active 3 با نسخه میان‌افزار T575XXS3CVD2 ارائه می‌شود. این به روز رسانی وصله امنیتی آوریل 2022 را ارائه می کند که بیش از 88 آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی را برطرف می کند. همچنین رفع اشکال کلی و بهبود پایداری دستگاه را به همراه دارد.

اگر از کاربران Galaxy Tab Active 3 LTE در هنگ کنگ هستید، اکنون می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آخرین به روز رسانی نرم افزار را دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید آخرین فایل فریمور را از پایگاه دیگر سایت های معتبر دریافت نمایید.

گلکسی تب اکتیو 3 در سال 2020 با رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد. این دستگاه آپدیت One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 را در سال 2021 و آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را چند هفته پیش دریافت کرد.

در دیگر خبرها آمده نوامبر گذشته، شنیدیم که سامسونگ Galaxy Z Fold4 از اسلات S Pen برخوردار نیست، اما در ماه فوریه، رسانه های کره ای گزارش دادند که این گوشی هوشمند تاشو با یک کاور مخصوص S Pen عرضه می شود. اکنون اطلاعات جدید دوباره ادعا می‌کند که گلکسی Z Fold4 دارای اسلات قلم S نخواهد بود.

این کلمه از منبع معتبر Ice universe می‌آید، که همچنین می‌گوید که سامسونگ Galaxy Z Fold4 “کمی کوچک‌تر و باریک تر خواهد شد” بدون ارائه هیچ جزئیاتی. گلکسی زد فولد 4 که دارای اسلات قلم S نیست، عجیب نخواهد بود زیرا مدل های قبلی هم چنین ویژگی نداشتند. با این حال، شایعه شده است که سامسونگ یک قلم S Pen را با Fold4 همراه می کند، که در مورد Fold3 اینطور نبود زیرا قلم به طور جداگانه فروخته می شد.

اگر این اتفاق بیفتد، Galaxy Z Fold4 اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ خواهد بود که با قلم عرضه می شود. در اخباری مرتبط سامسونگ طی سال های گذشته برنامه انتشار آپدیت گوشی های خود را دستخوش تغییر داده و برخی از مدل اسمارتفون های این شرکت با اینکه قدیمی هستند اما محبوبیت بالای خود را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدید از سری گلکسی اس 22

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه آوریل برای Galaxy Tab Active 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *