انتخاب از میان بهترین هتل‌های مشهد

انتخاب از میان بهترین هتل‌های مشهد

شهر پهناور و دوست داشتنی مشهد، هتل‌های متنوعی دارد که چه برای زیارت و چه برای تفریح و خرید بخواهید به این شهر بروید، می‌توانید با توجه به هدف‌تان از سفر، یکی از این هتل‌ها که شرایط بهتری برای شما خواهد داشت را انتخاب نموده در در آن اقامت کنید. ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل‌های خیلی خوب مشهد را به شما معرفی کنیم و در نهایت روش رزرو آنها با مناسب‌ترین قیمت را به شما بگوییم. پس تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

هتل درویشی

اگر قصد سفر به مشهد را داشته باشید، احتمالا خیلی‌ها به شما توصیه خواهند کرد که به هتل درویشی مشهد بروید و آنجا اقامت کنید. این هتل پنج ستاره که جزو بهترین هتل‌های مشهد هم هست، در بلوار امام رضا این شهر ساخته شده و فاصله خیلی زیادی تا حرم مطهر امام رضا (ع) ندارد و با یک ربع پیاده‌روی، می‌توانید خود را از هتل به حرم برسانید. هتل درویشی حدود 10 سال پیش ساخته شده و مجموعا 223 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و ماساژ و حمام سنتی آن اشاره کرد. البته این هتل پنج رستوران و سه کافی شاپ نیز دارد که می‌توانید انواع غذاها را برای ناهار و شام و همچنین نوشیدنی‌های متنوعی را در طول روز داخل هتل میل کنید و لذت ببرید.

هتل هما

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و شناخته شده‌ی مشهد که جزو گروه هتل‌های هما هم هست، هتل هما مشهد است. این هتل که در بلوار احمدآباد ساخته شده، از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل شش طبقه که در کل 135 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد، نزدیک به 50 سال است که ساخته شده، اما در سال 1394، مورد بازسازی قرار گرفت و این روزها، سطح کیفی خیلی بالایی از خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد. از امکانات تفریحی هتل هما می‌توان به زمین تنیس، سونا، جکوزی و همچنین سالن ماساژ آن اشاره کرد.

رزرو هتل در مشهد

جهت رزرو هتل مشهد با قیمت مناسب، در قدم اول می‌بایست وارد سایت اسنپ تریپ شوید و در بخش هتل داخلی، شهر مشهد را جستجو نموده و تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. بر اساس جستجوی شما، اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های مشهد را برای شما نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آنها با مقایسه قیمتی، امکانات و همچنین موقعیت مکانی هتل، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید. اگر کد تخفیفی هم داشتید، می‌توانید پیش از پرداخت اعمال کنید تا از هزینه نهایی پرداختی شما کم شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتخاب از میان بهترین هتل‌های مشهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *