گران ترین دوربین مداربسته پاناسونیک به ارزش 70 میلیون تومان!

دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک

با گذشت زمان هر چه جلو تر میرویم به اهمیت افزایش امنیت و هوشمند سازی محیط های داخلی یا خارجی پی میبریم. چرا که با داشتن این تجهیزات میتوان سطح امنیت را به بالاترین کیفیت ممکن ارائه داد تا در نتیجه باعث ایجاد کم ترین خطا در تامین امنیت شود.

امروز در این مقاله میخوایم بهترین و قوی ترین دوربین مداربسته تحت شبکه رو بهتون معرفی کنیم که انقلابی جدیدی رو در امنیت ایجاد کرده است…

اما سوالاتی که ممکن است توی ذهنتون مطرح شود این است که :

چقدر ارزش دارد برای تامین امنیت و هوشمند سازی مراکز و ساختمان ها هزینه شود؟

عُمر این وسایل چقدر است؟ چقدر هزینه برای سرویس سالانه اینها نیاز است؟

چرا بهترین انتخاب دوربین مداربسته، پاناسونیک است؟

پس تا آخر این مقاله همراه باشید…

 

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SUD638

 

 

شرکت Panasonic در سال اخیر دوربینی کاملا قول پیکر تولید کرده است با نام : دوربین WV-SUD638، پاناسونیک در اصل معرف دوربین شبکه PTZ ای می باشد که ضد باد شدید است و در طوفان ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد چون برای رویارویی با شرایط شدید آب و هوایی طراحی شده است، که قرار است در این مقاله با این عملکردها آشنا شویم.

 

با استفاده از جدیدترین فن آوری آیرودینامیکی و بدنه فایبرگلاس مقاوم در برابر آب و نمک ، AeroPTZ می تواند مقاومت کند در برابر ضرب و شتم ناشی از طوفان های گرمسیری ، درجه حرارت شدید گرم یا سرد و همچنین باد شدید و…

دوربین WV-SUD638 پاناسونیک با دوام بالا در شرایط آب و هوایی قطب شمال تا کویر یا حتی وزش باد شدید شور برای انجام عملیات های سخت شناخته می شود و مورد استفاده بسیاری از ارگان ها می باشد!

https://www.aparat.com/v/1fnIb

ویژگی های دوربین Aero

ساختار مقاوم در برابر لرزش

به منظور ضبط تصاویر پایدار، به کمک فناوری SAS Video، هنگام عبور وسایل نقلیه بزرگ و عبور از بالای پل ها، ارتعاشات را کاهش می دهد.

اخطار : این محصول را در مکان هایی که تحت لرزش مداوم یا زیاد قرار دارد نصب نکنید. عدم رعایت این امر می تواند باعث افت کیفیت و در نتیجه آسیب دوربین شود.

 

مقاوم در برابر طوفان نمک

وجود بدنه فایبرگلاس با نمک موجود در نسیم اقیانوس خورده نمی شود. (سازگار با ISO14993). علاوه بر این ، این دوربین مجهز به مواد ضد نمک مانند پیچ های ضد خوردگی ، شیشه بورسیلیکات و قسمت ریخته گری شده است.

مقاوم در برابر باد

دوربین AeroPTZ دارای فرم کروی آیرودینامیکی 360 گرمی است. این دوربین حتی در طی طوفان هایی با 216 متر بر ثانیه (135 مایل در ساعت) همچنان به کار خود ادامه می دهد. این دوربین در اثر وزش بادهایی تا 80 مایل بر ثانیه (180 مایل در ساعت) آسیب نخواهد دید.

 

استاندارد IP66 و IP67 ضد آب

این دوربین را می توان در مکان هایی نصب کرد که اغلب با بارندگی شدید خیس می شوند ، گاهی اوقات سیل می شود یا درمقابل پاشش آب های قوی قرار می گیرند.

 

مقاوم در برابر خرابکاری

 

تحمل محیط های سخت

در محیط های بسیار سرد (-50 درجه سانتیگراد) و بسیار گرم (+60 درجه سانتیگراد * فقط مدل نقره ای / مدل خاکستری و قهوه ای تا + 55 درجه سانتی گراد )

منبع : ariahoshmand.com

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گران ترین دوربین مداربسته پاناسونیک به ارزش 70 میلیون تومان!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *