امکان شخصی کردن دستیار صوتی گوگل برای توسعه دهندگان

دستیار صوتی

دستیار صوتی کمپانی محبوب و بزرگ گوگل محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران سیستم عامل اندروید دارد و به صورت کاملا بهینه با اپلیکیشن ها و برنامه های ساخت کمپانی گوگل فعالیت می کند، اما اگر بخواهید یک محصول و کالا با لیست خرید خود در برنامه ای غیز گوگلی اضافه کنید، پس از گفتن اوکی گوگل نخست می بایست نام اپلیکیشن مورد نظر را اعلام کنید. سپس از دستیار صوتی خود بخواهید که کالا مورد نظر شما را به لیست آن برنامه اضافه کند، اما به راستی چه اتفاقی می افتد اگر با به زبان آوردن نام کالا یا بیان کردن یاداشت ها به صورت کاملا خودکار به برنامه دلخواه شما اضافه می شدند؟

کمپانی محبوب گوگل نیز متوجه این ضعف در دستیار صوتی خود شده و به همین دلیل امکان شخصی سازی آن را برای توسعه دهندگان فراهم کرده است. حالا اگر به دستیار صوتی بگویید این کالا را به لیست خریدم اضافه کن، دیگر نیازی به نام بردن اپلیکیشن مذکور نخواهید بود و فرایند گفته شده به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک در برنامه ی پیش فرض برای ایجاد لیست خزید، صورت خواهد گرفت.

البته شایان ذکر است این امکان و ویژگی فقط برای توسعه‌ دهندگان نرم‌ افزار ها ی مفید واقع نمی‌شود بلکه حتی می‌تواند استفاده بیشتر و گسترده‌ ای در زمینه ی سخت‌ افزار نیز داشته باشد. برای نمونه کمپانی بزرگ دیجیتالی ال‌ جی از همین الان سعی کرده است که از این ویژگی و امکان جدید بهره ببرد و آن را به سایر محصولات تولیدی خود تعمیم دهد به طوری که حتی ماشین لباسشویی این شرکت نیز به کمک دستیار صوتی کمپانی گوگل به طور کامل قابل کنترل خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان شخصی کردن دستیار صوتی گوگل برای توسعه دهندگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *