آغاز فروش گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ

آغاز فروش گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ

در روزهای گذشته بود که شرکت کره ای گوشی Galaxy S21 FE 5G را معرفی کرد. اکنون این کمپانی فروش را در برخی بازارها همچون هندوستان آغاز کرده و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه این محصول را خریداری کنند.

این اسمارتفون نمونه خوش قیمت از خانواده گلکسی اس 21 سال جاری محسوب می شود. در اخباری مرتبط سامسونگ Galaxy S21 FE در رنگ های سفید، مشکی، بنفش و سبز در هند عرضه خواهد شد. با توجه به مشخصات اعلامی، سامسونگ گلکسی اس 21 FE، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 یا چیپست های اگزینوس 2100 خود این شرکت استفاده می کند. همچنین نسخه اسنپدراگون 888 به ایالات متحده عرضه شود، در حالی که شایعه شده شبه قاره هند دستگاه هایی با اگزینوس 2100 در بخش پردازنده دریافت کند.

این دستگاه در دو نوع پیکربندی عرضه خواهد شد: 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی. باتری مورد نیاز این دستگاه از یک پک 4380 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی است.

گفته می شود سامسونگ گلکسی اس 21 FE دارای طرح دوربین سه گانه در عقب، با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است که ممکن بوده با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه شود. این گوشی می‌تواند یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی در جلو داشته باشد.

احتمالاً سیستم عامل اندروید 11 را با پوسته سفارشی OneUI 3.1 همراه این دستگاه است. ویژگی های ارتباطی شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi 6، GPS، NFC، بلوتوث 5.2 و یک پورت USB Type-C برای شارژ و برخی دیگر است.

مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 920 یورو قیمت دارد در حالی که نسخه 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی 985 یورو قیمت خواهد داشت. توجه داشته باشید که قیمت شامل مالیات بر ارزش افزوده محلی (VAT) می شود.

در اخباری مرتبط سری گلکسی اس 22 بزودی معرفی می شوند که چندین مدل داشته و شامل یک نسخه اولترا، پلاس و استاندارد می شود. تمامی گزینه ها مشخصات پرچمدار داشته و با طراحی برجسته و بهبودیافته نسبت به قبل از راه می رسند. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام یا اگزینوس 2200 داشته که می تواند موجب عملکرد بهتر این گوشی ها شود. نسخه اولترا هم با ترکیب طراحی و ویژگی های گلکسی نوت راهی بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  از دست رفتن یک ارتقا بزرگ در سری گلکسی اس 23

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر اخبار بیشتری از سوی منابع و سامسونگ باقی ماند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش گوشی Galaxy S21 FE 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *