الجی زیاندهی مالی اش را در ۶ سال اخیر را تایید کرده است

ال جی

شرکت الجی به تازگی گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده و برخلاف درآمد ۱۰۹ میلیون دلاری این شرکت تا اواخر سال ۲۰۱۵،‌ این بار الجی به درآمد مطلوبش نرسیده و متحمل زیان فراوانی شده است که طبق نظر کارشناسان عامل اساسی این زیان دهی مالی پرچمدار ماژول دار الجی G5 بوده است که فروش نا موفقی را نسبت به رقبایش داشت و همچنین در مقابل آن الجی با فروش مناسب لوازم خانگی اش توانست تا میزان زیاندهی اش را تا حدودی کنترل کند.

شرکت الجی زیاندهی مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ را ۲۲۸ میلیون دلار برآورد کرده است که عامل این امر را بخش موبایل شرکت معرفی کرده است. این در حالی بود که شرکت الجی انتظار درآمد ۱۲ میلیارد دلاری را تا پایان سال ۲۰۱۶ را داشت که در مقایسه با سه ماهه سوم ۲۰۱۶، ۱۱ درصد رشد می کرد. این خبر شوک بزرگی برای شرکت الجی بود و این شکست عمدتا به خاطر فروش ناموفق الجی G5 در سال ۲۰۱۵ بود که قابلیت ماژول دار بودن و طراحی اش از محبوبیت خاصی برخوردار نبود.

با توجه به گزارش منتشر شده الجی درآمد الجی در مقایسه با ۶ سال گذشته به میزان ۲۳ درصد کاهش یافته است که درصد ناراحت کننده ای برای الجی خواهد بود،‌ این شرکت در خبری راجع به این گزارش اعلام کرده است:”روند سود آوری با فروش ناموفق الجی G5 و سرمایه گذاری بالا برای بازاریابی محصول نافرجام ماند.”

هنوز هم برای شرکت الجی فرصت جبران وجود دارد و با توجه به رویداد مهم این شرکت در ۲۶ فوریه برای معرفی پرچمدار G6 می تواند دوباره درآمد زایی اش را برای جبران ضرر ۲۲۸ میلیون دلاری شروع کند. البته این خبر در مقایسه با فاجعه نوت ۷ سامسونگ و همچون فساد مالی این شرکت امید وار کننده تر به نظر می رسد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : الجی زیاندهی مالی اش را در ۶ سال اخیر را تایید کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *