افشا مشخصات کامل گوشی OnePlus Nord 2T

افشا مشخصات کامل گوشی OnePlus Nord 2T

وان پلاس اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسخه بعدی Nord 2 سال گذشته است و طبق معمول، OnePlus Nord 2T محصول بعدی خواهد بود. با توجه به مشخصات کاملا لو رفته، به نظر می رسد این گوشی از همان فرمول قبلی استفاده می کند و بهترین مشخصات را دربرخواهد گرفت که در یک میان رده می توان شاهد بود.

به گزارش OnLeaks، گوشی OnePlus Nord 2T از پردازنده Dimensity 1300 مدیاتک قدرت می گیرد. این پردازنده هنوز معرفی نشده، بنابراین Nord 2T می تواند یکی از اولین گوشی‌های مجهز به این پردازنده رده میانی اما قدرتمند مدیاتک باشد که از آن بهره می برد. با توجه به عنوان چیپست، می توان انتظار داشت که عملکرد بهتری نسبت به Dimensity 1200 داشته و فرآیند ساخت بهبودیافته هم خواهد داشت.

در بخش صفحه نمایش، Nord 2T دارای یک پنل 6.43 اینچی امولد با وضوح Full HD+ (2400×1080) و نرخ نوسازی 90 هرتز است که در این زمینه تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد و همچنان ایده آل به نظر می رسد. با این حال، شارژ سریع بهتری در نسل بعدی تعبیه خواهد شد، به طوری که باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اکنون می تواند با فناوری SuperVOOC که سرعت 80 واتی دارد، شارژ شود. این فناوری شارژ سریع در وان پلاس 10 پرو به کار گرفته شده و این یعنی وان پلاس برای میان رده خود مشخصه یک پرچمدار به کار گرفت.

در بخش دوربین عقب تغییرات زیادی وجود ندارد و انتظار داریم تنها وان پلاس سنسور جدیدی به کار گیرد و در کیفیت تغییری نیست. انتظار داریم OnePlus Nord 2T دارای یک دوربین سه‌گانه در عقب باشد که متشکل از یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور تک رنگ 2 مگاپیکسل است. برای دوربین سلفی نیز حسگر 32 مگاپیکسلی که به صورت یک حفره درون نمایشگر جای گرفته، تدارک دیده شده است.

تلفن هوشمند OnePlus Nord 2T در پیکربندی مختلفی عرضه خواهد شد که باید به حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظ هذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری OxygenOS 12 را به همراه دارد.  تاریخ رونمایی و زمان عرضه مشخص نیست، اما بزودی وان پلاس این تاریخ را مشخص خواهد کرد. به طور کلی باید بیان داشت که OnePlus Nord 2 قیمت مناسبی داشت و گوشی OnePlus Nord 2T نیز در همان سطح قیمتی به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 12R با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 دیده شد

وان پلاس همچنین تصمیم دارد یک میان رده دیگر و خوش قیمت تر به نام OnePlus Nord CE 2 5G را معرفی کند که گفته شده 11 فوریه سال جاری معرفی می شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این کمپانی میان رده های آینده را با مشخصاتی هیجان انگیز معرفی کند. انتظار داریم در برخی مشخصات OnePlus Nord CE 2 5G وجه اشتراکی با اوپو رینو 7 اس ای داشته باشد و حتی طراحی آن هم نزدیک به همین مدل است. همانطور که باید بدانید پیشتر شرکت اوپو با وان پلاس ادغام شد و بدیهی بوده محصولاتی که عرضه می‌کنند اشتراکی با هم داشته باشند و گزینه های جذابی تلقی شوند.

در هر صورت باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت روشن شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل گوشی OnePlus Nord 2T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *