گوشی موتورولا Razr 40 Ultra راهی بازار شد

گوشی موتورولا Razr 40 Ultra راهی بازار شد

در اوایل این ماه، موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود را در بازار چین با نام موتورولا Razr 40 Ultra معرفی کرد. به تازگی، گوشی هوشمند تاشو Razr 40 Ultra برای خرید در چین با قیمت اولیه 5699 یوان در دسترس قرار گرفته که تقریباً معادل 802 دلار است.

مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 5699 یوان (802 دلار) قیمت دارد، در حالی که مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی 6399 یوان (900 دلار) است. این گوشی هوشمند در سه رنگ Viva Magenta، Glacier Blue و Infinite Black در دسترس است. با توجه به مشخصات، موتورولا Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی POLED است که وضوح صفحه نمایش Full HD+، نرخ نوسازی 165 هرتز، حداکثر روشنایی 1400 نیت و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می دهد.

همچنین دارای یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ در پنل بیرون است که سایز آن به 3.6 اینچ می رسد و دارای یک پنل POLED با نرخ نوسازی 144 هرتز است. در بخش سخت افزاری، دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1، همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی بوده و با استاندارد IP52 در برابر پاشش آب مقاومت دارد.

گوشی موتورولا Razr 40 Ultra راهی بازار شد

در بخش دوربین، این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین دوگانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به OIS شده که با یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو همراه شده است. در قسمت سلفی گوشی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی تعبیه شد. موتورولا Razr 40 Ultra که سیستم عامل اندروید 13 دارد با یک باتری 3300 میلی آمپرساعتی و شارژ 33 واتی همراهی می کند.

در دیگر خبرها موتورولا با معرفی تلویزیون های هوشمند موتورولا انویژن X، مجموعه تلویزیون های خود را گسترش داده است. پس از عرضه موفقیت آمیز تلویزیون های سری موتورولا انویژن در ماه گذشته، این برند اکنون مشخصات و ویژگی های تلویزیون های جدید را در یک میکروسایت اختصاصی که در Flipkart قرار دارد، فاش کرده است.

Envision X که در دو سایز صفحه نمایش 55 و 65 اینچی به فروش می رسد، دارای صفحه نمایش QLED بوده که تصاویری جذاب را ارائه می دهد. فناوری Quantum-Glow را در خود جای داده که با پشتیبانی از Dolby Vision و طیف رنگی گسترده 1.07 میلیارد رنگ، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. این تلویزیون به کاربران این امکان را می دهد که از بین شش حالت تصویر انتخاب کنند و به آنها امکان می دهد تنظیمات نمایشگر را مطابق با ترجیحات خود بهینه کنند.

بیشتر بخوانید  گوشی Moto Edge X30 موتورولا راهی بازار چین شد

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Razr 40 Ultra راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *