از پهپاد DJI Mini 2 SE رونمایی شد

از پهپاد DJI Mini 2 SE رونمایی شد

امروز، DJI پهپاد بسیار شایعه شده Mini 2 SE خود را با باری از ارتقاء نسبت به نسخه اصلی معرفی کرد. جدیدترین پهپاد با طراحی کم و بیش مشابه مدل قبلی خود با داخلی های بهبود یافته ارائه می شود تا مبتدیان بتوانند بیشترین بهره را از آن ببرند. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد آنچه باید از آخرین پیشنهاد DJI انتظار داشته باشید، به پایین بروید.

این پهپاد افزودنی سطح پایه DJI به خط تولید است که یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال کاوش در دسته هوایی است. از نظر طراحی، DJI Mini 2 SE از طراحی مشابه مدل قبلی خود برخوردار است. جمع و جور است و برای سفر مناسب است. در مورد چیزهای جدید، Mini 2 SE اکنون با سیستم انتقال OcuSync 2.0 DJI عرضه می شود، به این معنی که پهپاد می تواند دو برابر برد Mini SE اصلی پرواز کند. این پهپاد اکنون خوراک ویدیویی را از فواصل بیشتر تا 10 کیلومتر منتقل می کند.

در مورد عمر باتری، DJI Mini 2 SE می تواند با یک بار شارژ 31 دقیقه پرواز کند. در مقایسه با نسخه اصلی، Mini 2 SE تنها یک دقیقه زمان پرواز اضافی را ارائه می دهد. وزن آن کمتر از 249 گرم است که برای مسافرت و ذخیره سازی بسیار سبک است. علاوه بر این، به دلیل وزن آن، نیازی به ثبت پهپاد در اداره هوانوردی فدرال نیست.

از نظر دوربین، DJI Mini 2 SE دارای همان سنسور Mini SE است. این دستگاه دارای یک گیمبال سه محوره با سنسور CMOS 1/2.3 اینچی است که می‌تواند ویدیوهای 2.7k و عکس‌های 12 مگاپیکسلی را ضبط کند. در مجموع، پهپاد جدید DJI یک گزینه عالی برای مبتدیان است. پیشرفت عمده این بار، برد پرواز و انتقال خوراک است. شما می توانید جزئیات بیشتر را در اینجا بررسی کنید.

اگر علاقه مند هستید، Mini 2 SE با قیمت 369 دلار در دسترس است و از ماه آینده در دسترس خواهد بود. این پهپاد با بسته نرم افزاری Fly More Combo این شرکت نیز در دسترس است که دارای باتری های اضافی، ملخ ها و یک جعبه است. این پهپاد برای شما 519 دلار هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  پهپاد DJI Mini 3 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از پهپاد DJI Mini 2 SE رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *