افشا قیمت گوشی سونی Xperia 1 V

افشا قیمت گوشی سونی Xperia 1 V

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی سونی Xperia 1 V منتشر شد و حال اطلاعاتی درباره قیمت محصول آینده این برند ژاپنی دردسترس قرار گرفت. گوشی پرچمداری که انتظار نداریم ارزان قیمت باشد.

گفته شده قیمت این مدل با گلکسی اس 23 اولترا مطابقت داشته بخصوص در نسخه 512 گیگابایتی. گلکسی اس 23 اولترا 1737 دلار بوده در نسخه 512 گیگابایتی، بنابراین محصول سونی نیز چنین خواهد بود.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی ماند. در اخباری مرتبط یک پست جدید در توییتر پیرامون گوشی سونی Xperia 5 V آینده، کسانی را که به دنبال یک گوشی هوشمند جمع و جور هستند کمی خوشحال می کند. به نظر می رسد مدل 2023 جمع و جورتر از Xperia 5 IV نسل قبلی است. Xperia 5 V احتمالاً نمونه بارز تعریف فعلی یک گوشی جمع و جور خواهد بود.

این نکته را راس یانگ تحلیلگر صنعت پیرامون گوشی آینده جمع و جور سونی فاش کرد. او اظهار داشت که محصول آینده سونی از نمایشگر 6.05 اینچی بهره می‌برد و نمونه بارز یک گوشی جمع و جور است.

برای کسانی که مطلع نیستند، محصول آینده سونی سایز کوچکتری نسبت به قبل خواهد داشت که با نمایشگر 6.1 اینچی عرضه شد. ممکن است تنها کمتر از یک دهم اینچ کاهش برای Xperia 5 V باشد، اما همچنان برای کسانی که از پذیرش تعریف فعلی گوشی هوشمند جمع و جور که چیزی بیش از 6 اینچ است، خودداری می‌کنند، حرکتی در مسیر درست محسوب شود.

بدون شک، سونی Xperia 5 V را به عنوان پیشنهاد جمع و جور به بازار عرضه خواهد کرد که در مقایسه با گوشی پرچمدار Xperia 1  قابل درک است. این ممکن بوده کسانی را که مدل‌هایی مانند سونی Xperia XZ2 Compact 2018 با سایز 5.3 اینچ یا Xperia Z5 Compact سال 2015 با صفحه نمایش 5.0 اینچی تجربه کردند، آزرده خاطر نماید. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کمپانی ژاپنی چیست.

در اخباری مرتبط ماه گذشته، سونی هدفون بی سیم WH-CH720 را در هند عرضه کرد. حال به تازگی این برند ژاپنی هدفون جدیدی را در هند معرفی کرده است. آخرین پیشنهاد سونی WH-CH520 نام داشته و یک نسخه کم‌رنگ از مدل قبلی است.

بیشتر بخوانید  مقایسه ضخامت سونی اکسپریا زد 3 با گلکسی اس 5 و دیگر گوشی ها

پیش بینی شده بزودی اطلاعات بیشتری فاش شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا قیمت گوشی سونی Xperia 1 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *