افشا قیمت گوشی ایسوس Zenfone 10

افشا قیمت گوشی ایسوس Zenfone 10

ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه بعدی گوشی هوشمند Zenfone 9 است که به عنوان Zenfone 10 شناخته می شود. پیشتر در پایگاه داده Geekbench برخی مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند بدست آمده است. اکنون، قبل از رونمایی آن، جزئیات مربوط به قیمت ذنفون 10 نیز منتشر شده است.

ایسوس یک وب سایت اختصاصی برای تست دوربین کور Zenfone 10 راه اندازی کرده است. این وب سایت کاربران را تشویق می کند تا در رای گیری برای یک سری عکس شرکت کنند و بازخورد ارزشمندی را برای بهینه سازی دوربین به ایسوس ارائه می دهد. علاوه بر این، شرکت کنندگان این شانس را دارند که در قرعه کشی برنده شدن همین گوشی شرکت کنند. در طی این فرآیند، کاربری به نام ویچایا پوکا قیمت دستگاه ذکر شده در بخش شرایط و ضوابط وب سایت را کشف کرد. ایسوس فاش کرده که قیمت خرده فروشی Zenfone 10 حدودا 749 دلار خواهد بود.

اگر قیمت افشا شده Zenfone 10 واقعاً قیمت اولیه باشد، حاکی از افزایش احتمالی 50 دلاری در همه نسخه ها نسبت به نسل پیشین است. Zenfone 9 در ابتدا با قیمت 699 دلار برای مدل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد. از سوی دیگر، پیکربندی‌های رم 8 گیگابایتی / 256 گیگابایتی و 16 گیگابایتی رم / 256 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت 749 و 799 دلار عرضه شدند.

بر اساس اطلاعات موجود، شایعه شده که ایسوس ذنفون 10 آینده دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. قدرت این گوشی هوشمند توسط پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می شود. انتظار داریم که این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ همراه باشد. از نظر قابلیت‌های دوربین، گفته می‌شود که Zenfone 10 دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) است. علاوه بر این، شایعه شده که دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه شود و سه گزینه رنگی خواهد داشت.

در اخباری مرتبط شرکت ایسوس پیشتر از نمایشگر قابل حمل جدید ZenScreen با نام MB16QHG رونمایی کرد. یک نمایشگر با وضوح تصویر بالا و قیمت نه چندان پایین که آن را برای استفاده در کنار لپ تاپ ایده آل می سازد.

بیشتر بخوانید  بهترین تبلت های زیر یک میلیون سیمکارت خور در بازار

این مانیتور قابل حمل دارای پنل 16 اینچی WQXGA IPS با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی بالای 120 هرتز است. صفحه نمایش با حاشیه های باریکی همراه بوده که ضخامت آن از هر طرف فقط 7 میلی متر است. این نمایشگر همچنین از فناوری SmoothMotion، گواهی HDR و DisplayHDR 400 پشتیبانی می کند که کنتراست و دقت رنگ عالی را با 100درصد طیف رنگی DCI-P3 ارائه می دهد. دارای زاویه دید گسترده 178 درجه، فناوری نور آبی فوق العاده کم ایسوس و فناوری ضد سوسو می باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا قیمت گوشی ایسوس Zenfone 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *