پلی استیشن 5 پرو ممکن است معرفی نشود

پلی استیشن 5 پرو ممکن است معرفی نشود

پلی‌استیشن 5 (PS5) از زمان عرضه‌اش در نوامبر 2020 به موفقیت بزرگی در صنعت بازی دست یافته است. علیرغم مشکلات زنجیره تامین و چالش‌های تولید در طول همه‌گیری، PS5 توانسته رکوردها را بشکند و از نسخه قبلی خود، PS4، فروش بیشتری داشته باشد. بازه زمانی مشابه سونی اعلام کرده است که PS5 تا ژوئیه 2021 بیش از 13.4 میلیون دستگاه فروخته است و آن را به سریع ترین کنسول تاریخ این شرکت تبدیل کرده است.

آمار فروش قابل توجه PS5 را می توان به سخت افزار بهبود یافته آن نسبت داد، از جمله SSD سریعتر و بازخورد لمسی پیشرفته در کنترلر DualSense، و همچنین مجموعه قابل توجه بازی های انحصاری آن مانند “Spider-Man: Miles Morales” و “Demon’s Souls”. ” به نظر می رسد PS5 با موفقیت مستمر خود و خط لوله قوی بازی های آینده، برای سال های آینده همچنان یک بازیگر اصلی در صنعت بازی باقی بماند. با این حال، PS6 چیزی است که همه طرفداران کنسول منتظر آن هستند و اکنون، علاقه مندان سونی چیزی برای هیجان زده شدن دارند.

شایعات مربوط به یک پلی استیشن 6 جدید (PS6) در اینترنت منتشر شده است که با توییتی از WorryWartGamer که ادعا می‌کرد یک طراح سخت‌افزار برای کنسول استخدام شده است و مارک سرنی، معمار اصلی PS5 به عنوان نامزد انتخاب شده است. انتظار نمی رود سونی PS6 را قبل از سال 2028 عرضه کند، اما این بدان معنا نیست که آنها می توانند توسعه را متوقف کنند. YouTuber RedGamingTech معتقد است که PlayStation 5 Pro ممکن است به دلیل تمرکز منابع محدود سونی بر اجرای مشارکت شرکت، توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزار و بازاریابی جهانی برای PS6، اخراج شود.

علاوه بر این، احتمال ساخت کنسول ماژولار PS5 قبلاً شایعه شده است، که می تواند باعث شود سونی از برنامه های PS5 Pro یا PS5 Slim صرف نظر کند. با توجه به اینکه زمینه برای PS6 در حال حرکت است، تولید یک مدل درایو دیسک جداشدنی ادعایی به سونی اجازه می‌دهد تا کنسولی شبیه PS5 عرضه کند و به سمت ساخت کنسول جدیدی برود که انتظارات طرفداران را برآورده کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویدئو : سونی ویدیویی درمورد چگونگی آنلاک کردن بوت لودر اکسپریا ارائه داد.

نظرات در مورد : پلی استیشن 5 پرو ممکن است معرفی نشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *