شرایط فروش فوری ایران خودرو (سه شنبه31 اردیبهشت) چیست ؟

شرایط فروش فوری ایران خودرو (سه شنبه31 اردیبهشت) : گروه صنعتی ایران خودرو برای سال جدید شرایط فروش فوری خودرو را اعلام کرده است. در ادامه این پست شما می توانید شرایط فروش فوری خودرو سال 98 را برای هر مدل به همراه قیمت مشاهده نمایید.

فروش فوری خودرو اردیبهشت 98

همانطور که شرکت اعلام کرده است مشترکانی که تا هجده ماه قبل برای خرید خودرو اقدام نموده اند نمی توانند از این طرح فروش استفاده کنند.

اطلاعیه توسط شرکت ایران خودرو منتشر شده است که در آن جدیدترین شرایط فروش محصولات ایران خودرو درج گردیده است. با توجه به این بخش نامه شرکت ایران خودرو ، خودروهای پژو 405 و خودرو پژو ۲۰۷ دنده ای را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه می کنند که پژو 405 با قیمت ۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان و خودرو پژو ۲۰۷ دنده ای با قیمت ۹۶ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

فروش فوری خودرو 

مشتریان میتوانند از ساعت 10 صبح تاریخ سه شنبه 31 اردیبهشت ماه سال 98 برای شرکت در این طرح در خصوص پژو ۲۰۷ دنده ای و پژو ۴۰۵ اقدام نمایند. تا زمانی که ظرفیت تکمیل نشود این طرح ادامه خواهد داشت و زمان تحویل این خودروها نیز موعد 30 روزه می باشد.

مانند دفعات گذشته این طرح فروش فوری خودرو توسط شرکت ایران خودرو نیز با هدف فروش در حاشیه بازار آزاد تنظیم گردیده است و برای این طرح نیز قوانین فروش فوری در گذشته نیز لحاظ می گردد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : شرایط فروش فوری ایران خودرو (سه شنبه31 اردیبهشت) چیست ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *