افزوده شدن 14 گوشی دیگر به لیست ARCore گوگل

افزوده شدن 14 گوشی دیگر به لیست ARCore گوگل

گوگل همچنان به گسترش فهرست دستگاه های سازگار با پلتفرم ARCore خود ادامه می دهد و این ویژگی به کاربران امکان می دهد پتانسیل کامل قابلیت های واقعیت افزوده موجود در تلفن های هوشمند اندرویدی را دریافت کنند. در ماه مارس، چندین دستگاه جدید از جمله محصولات میان رده Moto، Samsung و سری پیکسل گوگل به این لیست اضافه شد. اکنون، در ماه آوریل، گوگل 14 دستگاه دیگر را اضافه کرده است

دستگاه‌های جدید اضافه شده عبارتند از Honor 70، Infinix MobileZero 5G 2023، Moto G72، Oppo A96 5G، Oppo Reno7 Z 5G، Realme GT 2 Pro، Realme GT Neo 3، Realme GT Neo 3 150W، Sharp AQUOS Sense7، Sharp AQUOS SenseOS. ، Vivo I2017، Xiaomi Poco M4 Pro، Xiaomi Redmi Note 11S و ZTE Nubia RedMagic 7 Pro.

اکثر این دستگاه ها گوشی های هوشمند میان رده هستند که در بازارهای آسیا و اقیانوسیه و اروپا به فروش می رسند. با این حال، Nubia Red Magic 7 Pro به عنوان یک پیشنهاد رده بالا گزینه خاص است. با این مدل های جدید، کاربران می‌توانند از پتانسیل کامل قابلیت‌های AR تعبیه شده در گوشی‌های هوشمند خود لذت ببرند. آن‌ها می‌توانند از برنامه‌ها و بازی‌هایی استفاده کنند که از انواع ویژگی‌های واقعیت افزوده موجود در Android بهره می‌برند.

شایان ذکر است که اعتبارسنجی دستگاه‌هایی که در لیست سازگاری ARCore قرار می‌گیرند، توسط Google زمان می‌برد، زیرا باید اطمینان حاصل کند که هر دستگاه از استانداردهای لازم پیروی می‌کند. به همین دلیل است که بیش از یک ماه پس از دریافت مهر تایید گوگل، گوشی‌های پرچم‌دار مانند Samsung Galaxy S23 سه‌گانه به لیست پیوستند.

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا دستگاه شما در لیست ARCore موجود است، می توانید از صفحه دستگاه های پشتیبانی شده دیدن کنید. افزودن این دستگاه‌های جدید به فهرست سازگاری ARCore گواهی بر تعهد Google برای دسترسی به واقعیت افزوده برای همه است. با هر دستگاه جدیدی که به لیست اضافه می‌شود، اکوسیستم AR قوی‌تر می‌شود و فرصت‌های بیشتری را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا تجربیات AR جذابی را برای کاربران ایجاد کنند.

به هر حال برای اینکه متوجه شوید گوشی شما در لیست وجود دارد، باید به سایت پشتیبانی گوگل مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  گوگل چگونه درآمد زایی می‌کند؟ چگونه ما هم از گوگل درآمدزایی کنیم؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزوده شدن 14 گوشی دیگر به لیست ARCore گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *