افزوده شدن احتمالی قابلیت بازنشر اینستاگرام

اینستاگرام

قابلیت بازنشر اینستاگرام | این روزها اینستاگرام در حال ارائه ی قابلیت های جدید و همچنین تست قابلیت های مختلف می باشد. فیسبوک در حال جامع تر نمودن این شبکه ی اجتماعی می باشد تا همه ی کاربران بتوانند به نوعی از سایر شبکه های اجتماعی دیگر دست بکشند و آن ها را کنار بگذارند. اکنون اینستاگرام قابلیت جدیدی را در حال آماده سازی می باشد که کاربران می توانند پست های خود را دوباره انتشار دهند.

قابلیت بازنشر اینستاگرام

اساسا قابلیت بازنشر محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام از جمله ویژگی هایی است که تعداد زیادی از کاربران آرزویش را دارند و مدت هاست که گفته می شود اینستاگرام قصد دارد چنین ویژگی را در اختیار کاربران خود بگذارد. با این وجود که این قابلیت هنوز به طور رسمی ارائه نشده است گزارشات جدیدی از آن منتشر شده است که نشان از حقیقت بودن چنین شایعه ای دارند.

قابلیت بازنشر اینستاگرام

اواخر هفته ی قبل گزارشی انتشار یافت که نمایش می داد اینستاگرام مشغول به تست قابلیت بازنشر محتوا به طور داخلی و در بین اعضای خود می باشد که بر اساس آن کاربران می توانند محتوای اشتراک گذاری شده در صفحه دوستانشان را در صفحه خود پست نمایند. البته تاکنون شاهد اشتراک نمودن محتوای دیگران از سوی کاربران اینستاگرام بوده ایم ولی این قابلیت هنوز به طور رسمی ارائه نشده است و صرفا چندین دعوای حقوقی بر سر مالکیت معنوی محتوای اشتراک گذاری شده در اینستاگرام را به دنبال داشته است. در شرایط کنونی کاربران باید نسخه ای از پست کاربر مورد نظر خود را تهیه نموده و مستقیما آن را با دنبال کنندگانشان به اشتراک گذاشتند و با ارائه توضیحات کمی در قسمت description منبع خبر را برای مخاطبان خود تعیین نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پشتیبانی از تصاویر سه بعدی توسط فیسبوک

نظرات در مورد : افزوده شدن احتمالی قابلیت بازنشر اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *