افزایش قیمت سری آیفون 14 اپل کمتر از حد انتظار است

افزایش قیمت سری آیفون 14 اپل کمتر از حد انتظار است

اپل قرار است هفته آینده نسل بعدی گوشی های هوشمند آیفون را تحت آیفون 14 معرفی کند و قبل از اعلام رسمی این شرکت، تقریباً همه چیز مربوط به این دستگاه ها به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

گزارش‌های متعددی در مورد افزایش قیمت آیفون 14 منتشر شده، اما اکنون گزارش جدیدی در فضای مجازی انتشاریافته که نشان می‌دهد این افزایش قیمت کمتر از حد انتظار قبلی خواهد بود. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که آیفون 14 اپل 799 دلار قیمت دارد در حالی که آیفون 14 مکس جدید 899 دلار قیمت خواهد داشت. مدل‌های پرو 100 دلار افزایش می‌یابند زیرا آیفون 14 پرو 1099 دلار بوده در حالی که مدل پرو مکس 1191 دلار قیمت خواهد داشت.

گزارش جدید TrenForce نشان می‌دهد که آیفون 14 همچنان با قیمت پایه 749 دلاری همراه خواهد بود و آیفون 14 مکس نیز 849 دلار قیمت دارد. قیمت آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس به ترتیب 1049 و 1149 دلار خواهد بود. این گزارش می افزاید که اپل ممکن است بخواهد ایمن بازی کند و انتظار دارد با توجه به شرایط فعلی بازار، افزایش قیمت کمتری داشته باشد، زیرا بازار گوشی های هوشمند در حال کاهش است و اقتصاد سخت است.

بر اساس گزارش ها، مدل های آیفون 14 و 14 پرو اپل به طور قابل توجهی داخلی متفاوت خواهند داشت. ادعا می‌شود که مدل‌های غیرپرو همچنان از چیپست سال گذشته استفاده می‌کنند، در حالی که مدل‌های Pro پردازنده جدید اپل A16 Bionic را در اختیار خواهند داشت. اخیراً ادعا شده است که تمام مدل های سری آیفون 14 با 6 گیگابایت رم عرضه می شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که این شرکت مدل ذخیره سازی 128 گیگابایتی را کنار بگذارد و نقطه شروع آن 256 گیگابایت باشد.

آیفون 14 پرو اپل در پنج رنگ شامل رنگ‌های استاندارد طلایی، گرافیت و نقره‌ای و دو رنگ جدید آبی و بنفش عرضه می‌شود. برای کسب جزئیات تکمیلی باید تا 7 سپتامبر منتظر ماند تا دستپخت جدید اپل را شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون اپل Beats Studio Buds+ بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : افزایش قیمت سری آیفون 14 اپل کمتر از حد انتظار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *