شیائومی Civi 2 با طراحی دوربین سلفی شبیه آیفون 14 پرو

شیائومی Civi 2 با طراحی دوربین سلفی شبیه آیفون 14 پرو

شیائومی قرار است Xiaomi Civi 2 را در 27 سپتامبر معرفی کند. روز گذشته این شرکت طراحی پشتی این گوشی را فاش کرد. امروز، طراحی جلوی گوشی و همچنین مشخصات دوربین سلفی را فاش کرده است.

طبق جزئیاتی که امروز توسط این برند به اشتراک گذاشته شد، شیائومی سیوی 2 دارای بریدگی قرصی برای دو دوربین جلو است. این قرص دقیقاً مانند آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در مرکز بالایی قرار دارد. گوشی های هوشمند اندرویدی در گذشته سوراخ هایی به شکل قرص برای دوربین ها داشتند. اما Xiaomi Civi 2 اولین گوشی با قرص در مرکز خواهد بود. در گوشی های قبلی، قرص ها در سمت چپ بالا یا سمت راست بالا قرار داشتند.

شیائومی Civi 2 با طراحی دوربین سلفی شبیه آیفون 14 پرو

علاوه بر این، شیائومی می گوید که این بریدگی دارای دوربین دوگانه 32 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی دارای پوشش ضد تابش ALD، دیافراگم f/2.0 و پشتیبانی از فوکوس خودکار است. در حالی که سنسور ثانویه به یک لنز فوق عریض مجهز خواهد شد. این دو دوربین با فلاش چهارگانه LED همراه خواهند بود. یک جفت چراغ LED در دو طرف گوشی قرار می گیرد.

طبق تیزرهای قبلی، این گوشی 7.23 میلی متر ضخامت و 171.8 گرم وزن دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 SoC بهره می‌برد که این شرکت هنوز به طور رسمی تایید نکرده است. برخلاف Xiaomi Civi و Xiaomi Civi 1S اصلی، Xiaomi Civi 2 آینده احتمالاً در خارج از چین عرضه خواهد شد. با این حال، نام بازاریابی واقعی در حال حاضر یک راز است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه دوربین هواوی P30 Pro در مقابل S10+، آیفون XS، پیکسل 3، می 9 و میت 20 پرو

نظرات در مورد : شیائومی Civi 2 با طراحی دوربین سلفی شبیه آیفون 14 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *