حرکت عجیب گوگل در درمورد حساب های کاربری غیر فعال!

حرکت عجیب گوگل

حرکت عجیب گوگل : آیا می دانستید که گوگل پس از 2 ماه عدم فعالیت، بدون هیچ هشدار و اخطاری  نسخه های پشتیبان تهیه شده از گوشی اندرویدی شما را حذف می کند؟!

به نظر می رسد گوگل پس از دو ماه عدم استفاده ی کاربر از یک دستگاه اندرویدی اطلاعاتی را که به عنوان نسخه ی پشتیبان  از دستگاه گرفته، خود به خود حذف می کند.  این خبر توسط یکی از کاربران این کمپانی به ما داده شده است؛ اطلاعاتی که ممکن است گوگل آنها را بدون هیچ اخطاری حذف کند ممکن است شامل تمام تنظیمات گوشی اندرویدی بر روی گوگل، رمزهای عبور ذخیره شده ی وای فای و دیتاهای برنامه ی حذف شده باشد.

به نظر گوگل، این مسئله کاملا طبیعی است و همچنین بخش پشتیبانی گوگل به صراحت می گوید که پس از 14 روز عدم فعالیت، نسخه پشتیبان تهیه شده ی اندروید شما از حافظه پاک می شود و دیگر قابل دسترس نخواهد بود.

تنها مسئله مهم در اینجا این است که گوگل در مورد حذف پشتیبان یا همان نسخه  backupدر گوشی های اندروید هیچ گونه اطلاعاتی و اخباری منتشر نکرده است و اساسا این کار گوگل ممکن است برای بعضی از کاربران مثل یک فاجعه باشد.

بیایید واقعیت ها را ببینیم! واقعا گوگل می توانست که تنها با یک ایمیل ساده کاربر مورد نظر را از حذف قریب الوقوع  نسخه پشتیبان اندرویدی اش با خبر سازد ولی آیا این کار را انجام می‌دهد؟!

تانگ لی بروک، از این موضوع که شاید کاربر بخواهد از نسخه ی پشتیبان برنامه ی Google Drive خود پس از یک مدت طولانی استفاده نماید بسیار استقبال می کند و از این موضوع که گوگل بدون اطلاع قبلی به کاربر این نسخه های پشتیبان را حذف می کند بسیار متعجب و ناراحت است، اما به نظر می رسد که گوگل چنین فکر نمی کند!!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باگ گوگل اسیستنت باتری تلفن های اندرویدی را خالی می کند

نظرات در مورد : حرکت عجیب گوگل در درمورد حساب های کاربری غیر فعال!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *