کاربران آیفون می توانند از این پس تصاویر به ویندوز 11 بفرستند

کاربران آیفون می توانند از این پس تصاویر به ویندوز 11 بفرستند

مایکروسافت از ویژگی جدیدی برای ویندوز 11 رونمایی کرده است که به کاربران آیفون اجازه می دهد گوشی های خود را به رایانه های شخصی ویندوزی خود متصل کرده و به ویژگی های مختلف دستگاه خود دسترسی داشته باشند. این ویژگی، بیایید آن را Phone Link برای آیفون ها بنامیم، در حال حاضر تنها برای پیش نمایش در برنامه Windows Insiders در دسترس است.

به گفته مایکروسافت، Phone Link با نصب یک برنامه همراه روی آیفون کار می کند که از طریق بلوتوث به رایانه شخصی متصل می شود. پس از جفت شدن، کاربران می توانند اعلان های تلفن خود را در Action Center رایانه شخصی خود ببینند و آنها را از آنجا مدیریت کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از برنامه Phone Link در رایانه شخصی خود که با برنامه Messages در آیفون آنها همگام می شود، به پیام های متنی پاسخ دهند. اما لازم به ذکر است که Phone Link برای آیفون ها از پاسخ دادن به پیام های گروهی یا ارسال رسانه در پیام ها پشتیبانی نمی کند.

با این حال، مشخص نیست که Phone Link برای آیفون‌ها چه زمانی برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس خواهد بود یا چه ویژگی‌های دیگری را ارائه می‌کند. مایکروسافت می گوید در حال کار بر روی افزودن قابلیت های بیشتری به Phone Link به مرور زمان است. برای مثال، در Phone Link برای گوشی‌های اندرویدی، کاربران می‌توانند با استفاده از File Explorer یا سایر برنامه‌ها، عکس‌ها را از گوشی خود به رایانه شخصی خود بکشند و رها کنند.

Phone Link یکی از بسیاری از ویژگی‌های جدیدی است که مایکروسافت با ویندوز 11 که در اکتبر 2021 راه‌اندازی شد، معرفی کرده است. سیستم عامل جدید همچنین دارای یک منوی استارت بازطراحی شده است که نمادها را در مرکز قرار داده و فایل‌ها و برنامه‌های پیشنهادی را نشان می‌دهد. یک فروشگاه جدید مایکروسافت که برنامه ها و بازی های بیشتری از جمله برنامه های اندروید را از طریق فروشگاه App Amazon ارائه می دهد. پشتیبانی از ویجت هایی که اطلاعات شخصی سازی شده را نمایش می دهند. بهبود عملکرد و امنیت؛ و بیشتر.

Windows Insiders می‌تواند با به‌روزرسانی برنامه Phone Link به نسخه 1.23012.169.0 یا بالاتر، Phone Link را برای آیفون‌ها امتحان کند. برای پیوستن به Windows Insiders، کاربران باید با یک حساب مایکروسافت ثبت نام کنند و در تنظیمات > Windows Update > Windows Insider Program برای ساخت پیش نمایش شرکت کنند. کاربران باید بدانند که ساخت‌های پیش‌نمایش ممکن است باگ‌ها یا مشکلاتی داشته باشند که بر دستگاه‌هایشان تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید  استخراج متن از تصویر در ویندوز 11 :3 راهکار سریع

Phone Link مشابه سیستم Continuity اپل است که به کاربران اجازه می دهد به طور یکپارچه بین مک و آیفون خود جابجا شوند. Continuity از ویژگی هایی مانند برقراری تماس تلفنی، ارسال پیام کوتاه، استفاده از برنامه هایی مانند Safari یا Notes، کپی و چسباندن محتوا، باز کردن قفل دستگاه ها با Apple Watch و غیره پشتیبانی می کند. با این حال، Phone Link برای آیفون‌ها هنوز از این ویژگی‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

Phone Link با هدف آسان‌تر کردن کارکردن کاربران اندروید و آیفون در دستگاه‌های خود بدون نیاز به جابه‌جایی بین آن‌ها است. همچنین نشان دهنده تلاش مایکروسافت برای سازگاری بیشتر ویندوز 11 با پلتفرم ها و اکوسیستم های مختلف است. اینکه آیا Phone Link در بین کاربران آیفون مفید یا محبوب خواهد بود باید دید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاربران آیفون می توانند از این پس تصاویر به ویندوز 11 بفرستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *