نسخه استاندارد شیائومی 12 زودتر از سایر نسخه ها عرضه می شود

نسخه استاندارد شیائومی 12 زودتر از سایر نسخه ها عرضه می شود

شیائومی درصدد است بزودی نسل جدید پرچمداران خود را به نام سری شیائومی 12 معرفی کند. همانطور که می دانید شرکت چینی تصمیم گرفته پیشوند Mi را از روی محصولات خود حذف کرده و نامی ساده به آنها ببخشد.

در میان بسیاری از گوشی‌های پرچمدار شیائومی / ردمی، آخرین اخبار می‌گویند که شیائومی 12 در ماه دسامبر عرضه می‌شود و با نزدیک شدن به زمان، اخبار مربوط به این سری به طور مکرر منتشر می‌شود.

اخیراً، ایستگاه گفتگوی دیجیتال فاش کرد که نسخه استاندارد شیائومی 12 خط تولید آن باز شده و سایر مدل ها دیرتر به خط تولید می رسند. البته این حرکت شیائومی چندان عجیب نیست و پیشتر نیز شاهد آن بودیم.

پس از انبوه اطلاعات گفته شده، نسخه استاندارد شیائومی 12 به تولید انبوه رسیده است، انتظار می رود قبل از سال نو قمری امسال منتشر شود، در حالی که انتظار می رود شیائومی 12 پرو / اولترا پس از سال و سال گذشته سری 11 شیائومی رونمایی شوند. از همان استراتژی انتشار.

با توجه به فیلم نوردهی شده، شیائومی 12 جلوی صفحه نمایش حفر شده در مرکز دو منحنی شکل، طراحی چهار منحنی را لغو می کند، گفته می شود شیائومی Civi جلویی و قبلا منتشر شده بسیار شبیه هستند.

انتظار می‌رود شیائومی 12 با پیکربندی هسته‌ای مجهز به آخرین SoC پرچم‌دار کوالکام با کد SM8450 باشد که نام تجاری آن به طور آزمایشی در اسنپدراگون 898 تنظیم شده است. از نظر پارامترها، اسنپدراگون 898 از فرآیند 4 نانومتری سامسونگ استفاده می‌کند. ارتقاء هسته به Kryo مبتنی بر Cortex-X2، فرکانس 3.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 730 یکپارچه.

از جنبه‌های دیگر، شیائومی 12 به شارژ سریع پرقدرت، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا LTPO، سیستم دوربین پرچمدار و سایر تنظیمات مجهز خواهد شد. شیائومی 12 زودتر عرضه خواهد شد، در حالی که Pro و Ultra بعدا معرفی خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسامی گوشی های شیائومی که اندروید 13 را دریافت می کنند

نظرات در مورد : نسخه استاندارد شیائومی 12 زودتر از سایر نسخه ها عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *