اطلاعات بیشتری از گوشی OnePlus 9 RT منتشر شد

اطلاعات بیشتری از گوشی OnePlus 9 RT منتشر شد

وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند رده بالا جدیدی را تحت عنوان OnePlus 9 RT معرفی کند. تا به حال اطلاعات متعددی از این مدل دریافت کردیم و حال نوبت به کسب گواهی 3C و برخی موارد دیگر رسید.

گفته می شود وان پلاس در حال کار بر روی تلفن هوشمند OnePlus 9 RT است، که در حقیقت نسخه پیشرفته تر OnePlus 9R معرفی شده در اوایل سال جاری محسوب می شود. انتظار می رود این گوشی در ماه اکتبر وارد بازارهایی مانند هند و چین شود. ماه گذشته، نوع هندی گوشی OnePlus 9 RT با شماره ساخت MT2111 در پایگاه داده (BIS) مشاهده شد. در حال حاضر، یک تلفن هوشمند دیگر از وان پلاس با شماره مدل مشابه موفق به کسب گواهینامه 3C در چین شد.

گواهینامه 3C  به مدلی چون OnePlus MT2110 اشاره دارد که این یک گزینه5G است و احتمال دارد با شارژر سریع 65 واتی عرضه شود. افشا اصلی OnePlus 9 RT توسط Android Central صورت گرفته که گفته شده این گوشی مانند OnePlus 9R از شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند.

طبق اطلاعات بدست آمده اسمارتفون OnePlus 9 RT از صفحه نمایش 6.55 اینچی Fluid AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر برخوردار است. دوربین سلفی این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و کیفیت خوبی دارد.

این تلفن هوشمند احتمالا دارای یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی (Sony IMX766) در عقب باشد. همچنین محتمل است از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره گیرد. انتظار می رود اولین گوشی هوشمند این شرکت باشد که با سیستم عامل اندروید مبتنی بر OxygenOS 12 عرضه شود. گذشته از آن پردازنده این دستگاه یک چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون 870 خواهد بود.

OnePlus 9 RT ممکن است حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 داشته باشد. پیش بینی می شود که OnePlus 9 RT در 15 اکتبر رونمایی و مدتی بعد وارد بازارهای مختلف شود. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی از قیمت دستگاه در دسترس نیست. انتظار داریم OnePlus در ماه اکتبر هدفون بی سیم وان پلاس Buds Z2 TWS را در کنار OnePlus 9 RT معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 11 5G راهی بازار هندوستان شد

نظرات در مورد : اطلاعات بیشتری از گوشی OnePlus 9 RT منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *