اسپیکر Smart Speaker Lite شیائومی معرفی شد

اسپیکر Smart Speaker Lite شیائومی معرفی شد

غول فناوری چینی شیائومی یک اسپیکر هوشمند قابل حمل را در اروپا عرضه کرده است. اسپیکر به عنوان Smart Speaker Lite شناخته شده و دارای مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر نسبت به قیمت است. در حال حاضر این مدل در بازار اسپانیا با قیمت 39.99 یورو (44 دلار آمریکا) در دسترس است.

اسپیکر لایت هوشمند شیائومی یک مدل جمع و جور و شیک بوده که دارای طیف وسیعی از ویژگی ها برای بهبود تجربه کاربری است. این اسپیکر 1.75 اینچی (44 میلی متر) با برد کامل دارد که توسط آزمایشگاه آکوستیک شیائومی برای کیفیت صدای مطلوب توسعه یافت. این دستگاه همچنین دارای یک حفره صوتی 350 سی سی بوده که قدرت بلندگو را افزایش می دهد و یک کانال U شکل که صدای بیس را افزایش می دهد.

بلندگوی هوشمند شیائومی لایت دارای بلوتوث 5.1 و اتصال Wi-Fi دو بانده است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از Apple AirPlay 2 یا Spotify Connect محتوا را به صورت بی سیم به دستگاه ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند چندین بلندگو را در اطراف خانه متصل کرده تا موسیقی را در اتاق های مختلف با استفاده از سیستم اپل یا چند اتاق الکسا همگام کنند. این دستگاه را می‌توان از طریق برنامه خانگی شیائومی کنترل کرد، جایی که کاربران می‌توانند دستگاه را به سایر گجت‌های خانه هوشمند متصل یا با دکمه‌های یکپارچه روشن/خاموش، پخش/مکث و روشن/خاموش کردن میکروفون آن را به کار گیرند.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های بلندگوی هوشمند شیائومی، ادغام آن با آمازون الکسا برای دستورات صوتی است. این دستگاه دارای دو میکروفون داخلی بوده که کاربران را قادر می سازد تا از الکسا بخواهند کارهای مختلفی مانند ارائه بروزرسان آب و هوا یا پخش یک آهنگ خاص را انجام دهد. این ویژگی یک لایه راحتی اضافه می کند و به کاربران امکان می دهد با استفاده از صدا، بلندگو و سایر ابزارهای خانه هوشمند را کنترل کنند.

از نظر طراحی، اسپیکر لایت هوشمند شیائومی دارای روکش خاکستری مات و وزن 460 گرمی است که باعث می شود آن را سبک وزن کند. ابعاد این دستگاه 142 × 70 × 28 میلی متر بوده که آن را به اندازه کافی جمع و جور سازد.

بیشتر بخوانید  Redmi K40s همان شیائومی 11T خواهد بود

در حالی که اسپیکر لایت هوشمند شیائومی در حال حاضر فقط در اسپانیا در دسترس است، این احتمال وجود دارد که محصول در آینده به بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر Smart Speaker Lite شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *