اسپیکر HomePod 2 بسیار قابل تعمیر است

اسپیکر HomePod 2 بسیار قابل تعمیر است

طبق گزارش جدید افرادی که برای امرار معاش وسایل خود را از بین می برند، هوم پاد 2 جدید بسیار راحت تر از نسل قبلی خود جدا می شود. در حالی که هوم پاد اصلی به دلیل سخت بودن جدا کردن آن به سختی تعمیر می‌شد، به نظر می‌رسد که اپل با مدل نسل دوم تا حد زیادی اوضاع را بهبود بخشیده است. وقتی اولین هوم پاد چهار سال پیش آمد، افرادی که در iFixit حضور داشتند با مشکل مواجه شدند و به سرعت متوجه شدند که جدا کردن آن بدون شکستن بیشتر غیرممکن است که تعمیر آن را به خصوص مشکل ساز می کند. با این حال، حذف ویدیوی جدید iFixit از مدل به روز شده نشان می دهد که چسب بسیار کمتری در آن وجود دارد و به جای آن از پیچ هایی برای نگه داشتن قطعات در کنار هم استفاده می شود.

عدم وجود چسب به این معنی است که هوم پاد 2 بدون شکستن بسیار راحت تر جدا می شود، چیزی که باعث می شود سریعا بلندگو تعمیر شود و کمتر به سطل زباله راه پیدا کند. به غیر از افزایش قابل توجه قابلیت تعمیر، هوم پاد 2 برهنه هیچ راز مهمی برای رها کردن نداشت. ویدیوی iFixit دقیقاً همان چیزی را نشان می دهد که ما انتظار داریم در داخل اسپیکر هوشمند جدید اپل پیدا کنیم – تراشه Apple S7، صفحه نمایش و منبع تغذیه. پنج توییتر نیز وجود دارند و درست هستند، زیرا یک ساب ووفر نسبتاً بزرگ و قدرتمند است.

HomePod 2 اکنون با قیمت 299 پوند / 299 دلار برای خرید در دسترس است در حالی که HomePod mini نیز برای خرید در دسترس است. ما HomePod 2 را بررسی کردیم و متوجه شدیم که صدایی عالی دارد، حتی اگر بهترین صدایی که تا به حال با آن برخورد کرده ایم نباشد.

با این حال، همانطور که در مورد همه هوم پادها وجود دارد، سیری همچنان بلندگو را ناامید می کند. اگر به دنبال صدای عالی هستید، خوب هستید. اما اگر این هوشمندی است که باعث می شود شما یک بلندگوی هوشمند بخواهید، گزینه های دیگری و بهتر از گوگل و آمازون وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل هر سال مک های ارتقایافته را معرفی می کند

نظرات در مورد : اسپیکر HomePod 2 بسیار قابل تعمیر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *