کاور گوشی Xiaomi 12 Ultra طراحی این مدل را فاش کرد

کاور گوشی Xiaomi 12 Ultra طراحی این مدل را فاش کرد

انتظار می‌رود گوشی Xiaomi 12 Ultra اولین پرچمدار این برند باشد که از اسنپدراگون 8+ نسل 1 جدید معرفی‌شده استفاده می‌کند که تحت فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته می‌شود. پیش از تاریخ شایعه عرضه دستگاه در ماه ژوئن، به نظر می رسد که یکی دیگر از تولیدکنندگان کاور، طراحی عقب اولترا شیائومی 12 را از طریق لیست محصولات خود به صورت آنلاین فاش کرده است.

این خبر از یک کاربر چینی در Weibo با نام کاربری @Experience More می‌آید، که در آخرین پست Weibo خود در مورد آخرین یافته‌های پیرامون Xiaomi 12 Ultra هنگام گشت و گذار در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک مانند JD.com و Taobao به اشتراک گذاشته است.

این کاربر پس از گشت و گذار به تصویر کاوری برخورد که برای گوشی Xiaomi 12 Ultra بود. لیست محصول یک قاب محافظ عقب برای Xiaomi 12 Ultra است که دارای طراحی الهام گرفته از پورشه بوده و از یک نوار سیاه و خاکستری در سراسر با نام تجاری کاملاً شناخته شده “Purecar design” در عقب بهره می برد. کپی آشکار “Porsche Design” که قبلاً در پرچمداران هواوی در دوران طلایی هواوی یافت شده بود.

کاور گوشی Xiaomi 12 Ultra طراحی این مدل را فاش کرد

کاور در دو رنگ مشکی و سبز موجود است. با این حال، فلسفه طراحی بدنه برجسته ترین نقطه عطف محصول آینده نیست. نکته قابل توجه در اینجا چنین بوده که لیست محصولات دارای همان طراحی جزیره دوربین با 7 بریدگی حفره است که طراحی قاب گوشی Xiaomi 12 Ultra در اوایل هفته گذشته نشان داده شد.

این بدان معناست که شیائومی ظاهراً طراحی جزیره دوربین عقب را برای Xiaomi 12 Ultra نهایی کرده و سازنده گوشی های هوشمند قبلاً مدل هایی را برای تولید کنندگان کاور در سراسر کشور ارسال کرده تا درست در زمان معرفی مدل اولترا یعنی ماه ژوئن به عرضه کاور بپردازند.

در دیگر خبرها یک منبع آگاه نوع هندی Poco F4 را قبل از عرضه رسمی آن در این کشور از طریق پایگاه داده IMEI کشف کرده است. با این حال، لیست فوق نام اسمارتفون را تایید نمی کند. با این وجود، شماره مدل 22021211RI را ذکر کرده که ظاهراً متعلق به Poco F4 است. چندی پیش، پوکو از شیائومی جدا شد تا به یک برند مستقل تبدیل شود. به عنوان یک برند تازه تاسیس، پوکو از هیچ تلاشی برای گسترش مجموعه دستگاه های خود دریغ نمی کند.

بیشتر بخوانید  دستبند Xiaomi Band 8 و کسب تاییدیه

قابل ذکر است، شماره مدل مشاهده شده در پایگاه داده IMEI با حرف “I” پایان می یابد. اکنون، Gadgets 360 نشان می دهد که این نام می تواند نماینده هند باشد. به عبارت دیگر، این می تواند نوع هندی Poco F4 باشد. همچنین مدل جهانی Poco F4 از وب سایت بنچمارک Geekbench عبور کرده است. گذشته از این، نسخه جهانی تاییدیه FCC را نیز دریافت کرده است. اکنون، افشاکننده قابل اعتماد Mukul Sharma (@stufflistings) ظاهراً نوع هندی Poco F4 را در پایگاه داده IMEI کشف کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاور گوشی Xiaomi 12 Ultra طراحی این مدل را فاش کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *