اسپیکر هوشمند 700 دلاری هارمن کاردن معرفی شد

اسپیکر هوشمند

اسپیکر هوشمند هارمن کاردن | این روزها که دائما تکنولوژی در حا پیشرفت می باشد، هر چه می گذرد دستگاه هایی که تصورشان را هم نمی کردیم نیز هوشمند می شوند. به عنوان مثال اسپیکرها نیز هوشمند شده اند و بسیاری از کمپانی ها هم اکنون در تلاش هستند تا از هوش مصنوعی در موارد بسیار زیادی برای دستگاه های مختلف رونمایی کنند و در این میان بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید چنین محصولاتی دارند.

برند هارمن کاردن یکی از معتبرترین و معر.ف ترین تولیدکنندگان اسپیکر جهان به حساب می یابد، اخیرا این کمپانی از اسپیکر هوشمند جدیدی با نام Citation 500 رونمایی به عمل آورده است که از دستیار صوتی کمپاین گوگل پشتیبانی می نماید. این اسپیکر قرار است در طی رویداد IFA 2018 به نمایش گذاشته شود و در حال حاضر کابران کشورهای اروپایی می توانند این اسپیکر را پیش خرید نمایند.

اسپیکر هوشمند

این اسپیکر قرار است مانند اسپیکر‌های هوشمند کمپانی Google Home در دو رنگ مشکی و طوسی عرضه گردد. تفاوت این دو اسپیکر از یکدیگر، قیمت آن هاست زیرا اسپیکر Citation 500 قرار است با قیمت 549 پوند برابر با 700 دلار عرضه گردد. این موضوع سبب می گردد که حدودا 300 دلار گرانتر از Google Home Max باشد و یکی از گرانترین اسپیکر‌های هوشمند بازار نام بگیرد. اساسا این مدل با اسپیکر 1750 دلاری کمپانی Bang & Olufsen فاصله‌ ی زیادی دارد.

Citation 500 اسپیکرهای استریو 200 واتی دارد و به همین دلیل می تواند از فایل‌ های صوتی با کیفیت اچ دی، 24 بیتی و صدای 96 کیلوهرتز را پشتیبانی نماید. همچنین یک LCD رنگی در بخش بالایی این اسپیکر قرار داده شده است که نقش پنل لمسی این اسپیکر را ایفا می نماید و کاربران می‌ توانند با استفاده از این اسپیکر پخش محتوای صوتی را کنترل نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهبود عملکرد دستیار صوتی گوگل اسیستنت در تشخیص آهنگ

نظرات در مورد : اسپیکر هوشمند 700 دلاری هارمن کاردن معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *