استراتژی دو پرچمدار هوآوی بار دیگر به کار گرفته می شود

استراتژی دو پرچمدار هوآوی بار دیگر به کار گرفته می شود

هوآوی پس از حضور در لیست شرکت های ممنوعه، شروع به توسعه سیستم عامل خود کرد. اگرچه HarmonyOS مرحله توسعه را به سرعت به پایان رساند، اما یک مشکل جدی وجود به نام اکوسیستم وجود داشت. در حال حاضر بیش از 400000 توسعه دهنده در حال کار بر روی اپلیکیشن ها و بازی های این سیستم هستند. اوایل این هفته، هواوی میزبان کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی HDC2022 بود. این شرکت چینی سیستم های HarmonyOS 3.1 و HarmonyOS 4.0 را در این رویداد تایید کرد. علاوه بر این، نسخه اولیه پذیرنده در حال حاضر برای توسعه دهندگان در دسترس است.

به هر حال، در این رویداد، نظراتی شنیدیم که به احتمال زیاد، در سال آینده، هواوی به استراتژی پرچمدار دوگانه باز خواهد گشت. فرضیات ما از این بیانیه ناشی می شود که سیستم Hongmeng 3.1 در ماه مارس سال آینده در دسترس خواهد بود، در حالی که HarmonyOS 4.0 در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، Huawei P60 سیستم قبلی را معرفی می کند، در حالی که Huawei Mate 60 نسخه دوم را خواهد آورد.

راستش این عجیب نیست. منظور ما این است که قبل از تحریم ها، هواوی یک استراتژی دوگانه پرچمدار را اجرا می کرد. مدل های P-line در نیمه اول سال روانه بازار شدند. در همان زمان، سری گوشی های هوشمند Mate در نیمه دوم سال وارد بازار شدند. علاوه بر این، مدل‌های P بر روی عکاسی تمرکز می‌کنند، در حالی که گوشی‌های Mate بر عملکرد تمرکز می‌کنند.

در این مرحله، اطلاعات دقیقی در مورد هواوی P60 و Mate 60 وجود ندارد. با این حال، چندی پیش شاهد رندرهای P60 و P60 Pro بودیم. آنها در اصل مشابه مدل های قبلی هستند. تنها تفاوت ها مربوط به صفحه نمایش و دوربین است.

در میان آنها، Huawei P60 Mona Lisa از صفحه نمایش سوراخ دار استفاده می کند. در پشت، ماژول دوربین دوگانه را حمل می کند. دوربین اصلی باید از سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده کند و از نسل جدید فناوری تصویربرداری Xmage Huawei پشتیبانی کند.

در مورد پیکربندی، ما فکر می کنیم هواوی همچنان از نسخه 4G تراشه پرچمدار آینده کوالکام استفاده خواهد کرد. اما گوشی Mate باید با پشتیبانی 5G عرضه شود.

بیشتر بخوانید  فروش 80 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی توسط هوآوی در جهان

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استراتژی دو پرچمدار هوآوی بار دیگر به کار گرفته می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *