از کجا المنتور پرو وردپرس را تهیه کنیم ؟

از کجا المنتور پرو وردپرس را تهیه کنیم ؟

افرادی که قصد دارند برای کسب و کار خود وبسایت راه‌اندازی کنند یا می‌خواهند وبسایت شخصی خود را توسعه دهند، حتما به اهمیت صفحه‌سازها و افزونه‌های وردپرس پی برده‌اند. در واقع نخستین موردی که به جذاب شدن یک سایت کمک می‌کند، صفحات آن است. در وردپرس افزونه‌های بسیار متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان صفحات سایت را به حالت دلخواه و کاربرپسند طراحی کرد. با خرید المنتور به عنوان یک صفحه‌ساز حرفه‌ای و پرطرفدار وردپرس مدیریت ظاهری صفحات سایت خود را در اختیار خواهید داشت. المنتور پرو وردپرس دارای افزونه‌های جانبی، ویرایشگرهای متعدد و امکانات گسترده‌ای می‌باشد و به همین دلیل روز به روز به طرفداران آن افزوده می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای استفاده از المنتور صحبت کنیم و در انتها به معرفی بهترین سایت خرید المنتور بپردازیم.

المنتور چیست؟ 

المنتور یکی از افزونه‌ها و صفحه‌سازهای پیشرفته و محبوب وردپرس که در سال‌های اخیر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و با توجه به تعداد زیاد نصب و رضایت کاربران به عنوان بهترین صفحه‌ساز شناخته می‌شود. این افزونه از سال 2016 به صورت المنتور رایگان و المنتور پرو ارائه می‌گردد. با استفاده از نسخه رایگان موجود در مخزن وردپرس هم می‌توان صفحات یک سایت را طراحی کرد اما بدون شک نسخه پرو دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه رایگان است. با خرید المنتور این امکان برای کاربر فراهم می‌شود که بتواند بخش‌های مختلف سایت را بدون یک خط کدنویسی به صورت دلخواه تغییر دهد و طراحی کند. این افزونه مزایای بسیار زیادی دارد و با کمک آن‌ها هیچ گونه محدودیتی در طراحی سایت وجود نخواهد داشت.

خرید المنتور چه مزایایی دارد؟

  • عدم نیاز به دانش کدنویسی

با خرید المنتور می‌توان از افزونه جانبی پاور پک برای طراحی سایت بدون هیچ دانش برنامه نویسی و حتی بدون یک خط کدنویسی برای طراحی صفحات مورد نظر خود اقدام کرد. افزونه جانبی پاور پک در المنتور دارای بیست ویجت متنوع و بی‌نقص است و با کشیدن و رها کردن یا drag and drop برای طراحی سایت بدون کدنویسی کاربرد دارد. برای این کار فقط کافیست که به وردپرس و المنتور تسلط کافی داشته باشید. با این مزیت حتی یک فرد مبتدی هم می‌تواند بدون نیاز به کد نویسی طراحی سایت انجام دهد. آموزش المنتور جزء آموزش‌های بسیار راحت است و امکان انتخاب قالب‌هایی خلاقانه را فراهم می‌کند.

  • کمک به افزایش سرعت سایت

با خرید المنتور و استفاده از قابلیت‌های آن می‌توان سرعت سایت را به میزان زیادی افزایش داد. با اجرای افزونه المنتور بارگذاری در تمام بخش‌های سایت با سرعت بالایی صورت می‌گیرد. هیچ کاهش سرعتی با این افزونه احساس نخواهد شد. کاربران معمولا سایت‌هایی را که از سرعت پایینی برخوردار هستند، بلافاصله ترک می‌کنند‌. بنابراین طراحی سایت وردپرس با کمک افزونه المنتور به افزایش تعداد بازدیدها و ترافیک یک سایت کمک شایانی می‌کند.

  • طراحی سایت‌های ریسپانسیو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر وبسایت ریسپانسیو بودن یا واکنش‌گرا بودن آن است. ریسپانسیو بودن به این معناست که یک سایت در دستگاه‌های دیجیتال و پلتفرم‌های مختلف دیگر مانند تبلت، دستکاپ، گوشی هوشمند، لب تاب و غیره نیز  قابلیت به نمایش درآمدن داشته باشد و کاربران به راحتی بتوانند وارد سایت شوند. با خرید elementor pro و استفاده از افزونه جانبی المنتور پرو امکان طراحی قالب‌های ریسپانسیو نیز وجود دارد. به طور کلی هنگام طراحی سایت با المنتور حتما به ریسپانسیو بودن سایت خود توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید زیرا این موضوع برای همه کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • کمک به طراحی قسمت‌های مختلف وبسایت

کاربران با خرید المنتور می‌توانند به صورت کاملا جداگانه قسمت‌های مختلف سایت خود را با سلیقه شخصی خود طراحی کنند. در واقع همانند فایل‌های کدنویسی شده که هر یک دارای بدنه، سربرگ و پابرگ هستند، در المنتور پرو نیز همین قابلیت وجود دارد و هر یک به صورت مجزا قابل اجرا می‌باشد. با کمک این مزیت کاربر هر زمان که اراده کند می‌تواند در هر یک از بخش‌های سایت خود تغییرات لازم را انجام دهد.

  • استفاده از قالب‌های آماده المنتور

همانطورکه در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم با خرید elementor pro به عنوان یک ابزار بسیار حرفه‌ای برای اختصاصی کردن قالب سایت، افزونه‌ای دارای قالب‌های آماده متنوعی است که با چند کلیک می‌توان آن‌ها را انتخاب و در سایت اجرا کرد. در این قالب‌ها هر تغییر و شخصی سازی امکان‌پذیر است. با استفاده از این مزیت به تمپلت‌های آماده دسترسی دارید و دیگر نیازی نیست که برای طراحی هر بخش سایت از صفر شروع کنید.

  • سازگاری با افزونه‌های دیگر وردپرس

از دیگر مزایای خرید المنتور می‌توان به سازگاری این افزونه پرکاربرد با با دیگر افزونه‌های وررپرس اشاره کرد. با استفاده از المنتور و یک افزونه جانبی المنتور پرو مانند افزونه جانبی پاور پک می‌توان صفحات سایت را به بهترین نحو ممکن طراحی کرد. برای این افزونه در کنار سایر افزونه‌ها مانند WPML، YOAST، ACF هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا با همه آن‌ها سازگاری کامل دارد.

  • امکان ساخت پاپ آپ

با خرید المنتور و نصب آن از امکانات چند افزونه جانبی آن می‌توان در طراحی سایت استفاده کرد. همچنین امکان ساخت یک پاپ آپ حرفه‌ای نیز با استفاده از این افزونه وردپرسی وجود دارد. بنابراین دیگر لازم نیست که برای ساخت پاپ آپ افزونه‌های ساخت پاپ آپ را دانلود و نصب کنید زیرا با خرید elementor pro پاپ آپ نیز ساخته می‌شود. در صورت آشنایی با دیجیتال مارکتینگ می‌دانید که یکی از پرکاربردترین و بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی پاپ آپ است و از از طریق آن محصولات و کالاها به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید که ساخت پاپ آپ باید به صورت کاملا اصولی انجام شود.

از کجا المنتور پرو وردپرس را تهیه کنیم ؟

خرید المنتور از تیم المنتور سایت

بری خرید المنتور پرو اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می‌کنیم به سایت تیم المنتور سایت با آدرس اینترنتی https://elementor-site.ir/ مراجعه کنید و لذت طراحی سایت بدون کدنویسی را تجربه کنید. المنتور ارائه شده در این سایت از طریق سایت رسمی این افزونه به صورت لحظه‌ای آپدیت و به روزرسانی شده و در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد. در این سایت آموزش المنتور نیز به صورت تخصصی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. اصلی‌ترین هدف المنتور سایت افزایش سطح دانش کاربران در زمینه افزونه و صفحه‌ساز المنتور است. این سایت همه آموزش‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. بعد از خرید و فعال‌سازی المنتور پرو از طریق این سایت به راحتی می‌توانید از مزایا و قابلیت‌های این افزونه استفاده کرده و یک سایت کاربرپسند برای کسب و کار خود طراحی کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از کجا المنتور پرو وردپرس را تهیه کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *